چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای عالی بورس، نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به تصویب رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش زنان، گفت: نمی‌شود کشوری بگوید مسئله اصلی ما توسعه است اما به نقش زن و مشارکتش در توسعه نمی‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: در سال 1401، 252 هزار خودروی لوکس شناسایی و 2 هزار و 300 میلیارد تومان مالیات برای آن‌ها تعیین شده که در جریان وصول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جهانگیری بیان کرد: کارآمدی یعنی مردم ببینند با مدیریت یک مدیر یکی از مشکلات کشور حل شده است تا به این مرحله نرسیم نمی‌توانیم به حل مشکلات برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، دامنه وثایق بانکی گسترش پیدا کرد لذا کلیه اموال منقول و غیر منقول به عنوان وثایق مدنظر قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فروکش کردن موج التهاب‌آفرینی اپوزیسیون برخی از لیدرهای آشوب به فروش تیشرت، لیوان، چمدان و حتی عطر روی آورده‌اند!

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: یک قطعه زمین به مساحت 10 هزار و 433 متر مربع و به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون تومان امروز (20 تیر) در راستای مقابله با زمین‌خواری در این شهرستان رفع تعرض و آزادسازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: بررسی آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم وزیر راه و شهرسازی، نخجوانی به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس با اشاره به مصوبه اخیر این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، مقرر شد تسهیلاتی برای وام‌گیرندگان بانکی با تشکیل سامانه جامع وثایق در نظر گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی توضیحاتی درمورد آیین‌نامه تبصره 18 قانون بودجه ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با اجرای طرح مولدسازی، املاک دولتی از حبس و زندان نامشهود خارج می شود و تمرکز ما بر ملک های بزرگ و دانه درشت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درآمدزایی 106 هزار میلیارد تومانی دولت از مولدسازی دارایی های مازاد خبر داد.