یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

کاشفی در خصوص اهدای جهیزیه به نیازمندان گفت: 10 سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی استان اهدا شد.

شماری از ائمه جماعت استان همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفتند: ترویج فرهنگ علم آموزی و مطالعه کتاب بسیار مهم است و خانواده ها باید فرزندان خود را به سوی این امر سوق دهند.

ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با تاکید بر اینکه دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند، گفتند: جداسازی اقتصاد و معیشت مردم از مذاکرات، تلاش برای رسیدن ایران به بازدارندگی هسته ای و تقویت نگاه به شرق، از الزامات مهم برای تقویت مذاکرات نتیجه محور و رسیدن به توافق خوب است.

سعید یزدانی از اعلام تمام دستگاه های اجرایی نوشهر خبر داد و گفت: مردم بخش کجور خیالشان از بابت تامین گاز مصرف خانگی آنان راحت باشد.

با فرارسیدن فصل سرما لازم است مصرف گاز در همه بخش ها مدیریت شود، موضوعی که کارشناسان شرکت گاز البرز هم به آن تاکید دارند.

دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب از صبح امروز (جمعه) در سالن سید رسول حسینی شهر ساری آغاز شد.

حجت الاسلام مهدی ولایی گفت: شهر کرج باید با کتاب و کتابخوانی و نیازهای فرهنگی بیشتر مأنوس شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از زمانی که افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران اجرایی شده 20 درصد از ازدحام خودروها در سطح شهر در محدوده طرح ترافیک و 10 درصد خارج از محدوده طرح ترافیک کاسته است.

چندی پیش دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای، دانشجویان ارشد و دکتری این دانشگاه را ملزم به انتخاب استاد راهنما از گروه محل تحصیل خود کرد که این امر باعث ایجاد اعتراضات فراوان در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شد.

نشست آنلاین بررسی دعوی باشگاه استقلال در پرونده آندره‌آ استراماچونی برگزار شد.

ایرج صفایی گفت: تاکنون بیش از دو هزار تن ذرت دانه‌ای در سطح استان کرمانشاه از کشاورزان خریداری شده است.

محمدامین حیدری ملی‌پوش اسکیت سرعت کشورمان به فینال ماده 10 کیلومتر مسابقات جهانی این رشته راه یافت.

ولی چگینی گفت: ز مدیریت شهری می‌خواهم که نگاه به درآمدهای غیر پایدار مثل فروش زمین، تراکم و جرائم کمیسیون‌ها را به حداقل رسانده و نگاه ویژه‌ای به درآمدهای پایدار به خصوص در جذب و حمایت از سرمایه‌گذار داشته باشند.

استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه آمریکا به دنبال تسلط بر هارتلند جهان است گفت: آمریکایی ها با استراتژی ثابت ولی تاکتیک های متفاوت در تلاش برای سلطه بر قلب جهان هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: دانش‌آموزان را باور کنیم توان تک تک دانش‌آموزان بالاست، ذهن آن‌ها خلاق است نباید آن‌ها را فقط در چارچوب کلیشه‌ای قرار دهیم.