پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سردار محمدرضا موحد طی مراسمی با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج به‌عنوان فرمانده جدید سپاه استان قم معرفی شد.

حجت الاسلام مصطفی طالبی گفت: یکی از راهکارهای ساده برای نظارت بر بازی‌های رایانه‌ای همراهی و همکاری با بچه‌ها است.

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس بطور همزمان در سراسر استان اردبیل برگزار شد.

پارسا گفت: پروژه های بازآفرینی بروجرد با 2.5 میلیارد تومان اعتبار امسال اجرایی می شود.

علی اکبر ورمقانی از اختصاص 55 میلیارد تئمان اعتبار از محل یک درصد عوارض فروش معادن به پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار و بخش کرنی خبر داد.

مشکل عجیبی درباره پخش بازی لبنان - ایران بوجود آمده که شاید حتی پخش بازی را از طریق تلویزیون کنسل کند!

سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: حتی اگر 90 درصد جمعیت بالای 12 سال هم واکسینه شوند باز هم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را تا حدی رعایت کنیم.

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که طبق اصل هشتاد و پنج در کمیسیون مشترک و بدون بررسی در صحن علنی مجلس تصویب شده بود، پس از چهار نوبت اصلاح برای تامین نظر شورای نگهبان، نهایتا از سوی این شورا تایید شد. سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس درباره این طرح توضیحاتی ارائه کرد.

علی فرمانی گفت: باتوجه به بازدیدهای میدانی انجام شده از سایت پسماند محمدآباد نیز این سایت وضعیت نابسامان و حساسی دارد و در بخش خط پردازش اکثر قطعات دستگاه‌ها مستهلک شده است و ضرورت دارد نسبت به بروز رسانی این سایت و به ویژه خط پردازش اقدام شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه حضور همزمان یکی از اعضای شورای عالی بورس در رأس هیأت مدیره یکی از بانک‌های خصوصی مصداق تعارض منافع است، گفت: تعارض منافع بزرگترین آفت پنهان بازار سرمایه است.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: مسابقات دارت کارکنان تامین اجتماعی کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت برگشت آب به چرخه مصرف، گفت: هیچ طرح صنعتی به استان بدون کمک به توسعه چرخه فاظلاب به استان نمی‌آید.

نشست کارگروه مسئولین فرهنگی فدراسیون های مرتبط با کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

با حکم رئیس سازمان سینمایی کشور یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به کشف محموله قاچاق 135 دستگاه خودرو سواری، گفت: در این پرونده ضمن ضبط تمام خودروها، فرد قاچاقچی به 130 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما سرمربیان بهترین افراد برای قربانی شدن هستیم.