شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

هیات الحشد الشعبی در بیانیه ای از آمادگی کامل خود برای پر کردن خلاء های امنیتی در هر منطقه ای از عراق پس از حمله خونبار شب گذشته به روستای «الهواشه» از توابع الرشاد المقدادیه خبر داد.

مردم خلیل‌آباد همچنان چشم‌انتظار افتتاح و بهره‌برداری از باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن هستند درحالی‌که این محور در انتظار اخذ ماده 23 است.

کوشکی گفت: در شبانه روز گذشته 167 لرستانی به کرونا مبتلا شده و 3 نفر بر اثر این بیماری فوت کردند.

مهدی شورگشتی گفت: 105 اثر (از 73 شاعر) به دبیرخانه شعر کتاب دفاع مقدس ارسال شده است که تمام شاعران مذکور از ایران کوچک بوده‌اند.

محمد صالحی و مانی یادگاری با درخشش در سومین مرحله انتخابی تیم ملی، جواز حضور در مسابقات جهانی اسکیت سرعت در ایباگو کلمبیا را کسب کردند.

شهردار شهرکرد گفت: در راستای رفع مشکلات شهری و مطالبات شهروندان تعاملات بین شهرداری و راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاریافزایش می‌یابد.

سد خاکی شهید سردار سلیمانی در منطقه مرزی «لانو» با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران از واکسیناسیون 77درصدی مردم این استان در برابر کرونا خبر داد و گفت: هدف واکسینه شدن 90 درصد مردم این استان است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در مرحله قبل موثر بوده و میزان فوتی و بستری ها را کاهش داده بود، گفت: اگر در تهران کرونا ویروس خوب مدیریت شود در کل کشور این اتفاق رخ خواهد داد.

ائمه جمعه گلستان ضمن قدردانی از دولت سیزدهم برای انتصاب استاندار بومی و انقلابی خواستار تلاش مضاعف برای حل مشکلات گلستان شدند.

پاکسازی اطراف شهر لیکک توسط مردم، مسئولان شهرداری و شورای این شهر با پیوستن به پویش جمع آوری زباله ها انجام شد.

فقدان کیفیت مطلوب در روند آموزشی رشته حقوق که در عمل با پیچیدگی‌های تخصصی همراه است، منجر به ناآشنایی دانش آموختگان با مهمترین نهادهای مرتبط با این رشته یعنی دادگاه‌ها، محاکم قضایی و روند جاری در امور مرتبط با حقوق و قضا گردیده است.

در آدران جاذبه های گردشگری بکر و چشم نوازی وجود دارد که هر هفته 5 هزار نفر گردشگر را به این منطقه خوش آب و هوا می کشاند.

در آغاز دومین فصل از پاییز، جلوه هایی چشم نواز و رنگارنگ در باغات روستاهای بیجار گروس خلق شده که چشم هر رهگذری را خیره می کند.

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در دو ماده ریکرو و کامپوند از روز پنج‌شنبه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وقتی که شمارش معکوس مرگ رژیم منحوس صهیونیستی به صفرر نزدیک می‌شود، جیغ بنفش و اشتلم‌گویی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، که از ترس خود را خیس کرده، کاملا طبیعی است و اتفاقا، آغاز اقدام از سوی این غده سرطانی بمعنی فرارسیدن مرگ نهایی این جرثومه شیطانی است.