یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تولید محتوای فاخر بومی و ارزشمند در بستر فضای مجازی از مهمترین رسالت‌های نخبگان کشورمان در این عرصه است.

سردار کشکولی با بیان اینکه تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی موثر است، گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا از طریق فضای مجازی سلطه خود را با فرهنگ در این فضا اعمال کند و بخشی را با انیمیشن به اجرا درآورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خاکریز و نبرد در جبهه جنگ نرم و پشت گوشی ها است که در این زمینه باید اصلی ترین دغدغه افسران جنگ نرم تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و جمعی از مسئولان استان از سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در کرمانشاه بازدید کردند.

روحیه ایثار سینه به سینه می چرخد، روایت ایثارگری از شهید فهمیده تا نوجوانان دهه هشتادی که در مسیر انقلاب گام برمی دارند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: تقویت توانمندی در حوزه دیجیتال و فضای مجازی موجب به‌روز شدن جامعه می‌شود تا از سایر کشورها عقب نماند؛ لذا جوانان فعال در این حوزه نیز هنر موثر و مفید در زندگی مردم را شکوفا می‌کنند.

نام خرید جدید تیم فوتبال استقلال از لیست آبی‌پوشان تا نبم‌فصل جاری خارج شد.

آنچه در ادامه می خوانید روایتی از زندگی کوچک ترین شهید اطلاعات دفاع مقدس است که در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز منتشر شده است.

همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اجتماع بزرگ مردمی و ضد استکباری در مصلای شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

ملامحمدی گفت: امیدواریم بتوانیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج توانایی‌های بانوان قم را در بخش انیمیشن و موشن گراف به نمایش بگذاریم.

همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ اجتماع بزرگ مردمی و ضد استکباری در مصلای شهرستان ساری برگزار شد.

اجتماع حماسی یوم‌الله 13 آبان در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی گفت: در استان سمنان هم با توجه به شرایط خشکسالی استان بحران آب جدی است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته در مجلس امیدواریم در این سفر نیز به این موضوع پرداخته شود.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام (ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای را صادر کرد.

فراکسیون زنان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تداوم دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال و دبستانی شد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشور گفت: طی 2 سال گذشته سطح تکواندوی بانوان ارتقاء پیدا کرده و سایر کشورها تمایل دارند که در این رقابت‌ها حضور و با دختران ایرانی مبارزه کنند.