شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

امیراتابک افضلی از توزیع 20 هزار ماسک در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان و اهدای 12 سری جهیزیه به نوعروسان این خطه خبر داد.

گره‌هایی که دست‌های پینه بسته بیش از 70 هزار جوان آذربایجان غربی اعم از زن و مرد این روزها بر تار و پود اشتغال و کسب و کار خانگی در بخش قالی بافی می‌زنند در مسیر تلاشی است تا اقتصاد محلی همچنان پررونق بماند.

دبیر کل سازمان ملل متحد با ارسال پیامی ویدئویی از جمهوری اسلامی ایران بابت میزبانی نشستی درباره افغانستان قدردانی کرد.

کریمی گفت: تولید آثارمتنوع دررشته های مختلف و شناسایی تولیدات هنری دفاع مقدس دراستان مهمترین هدف جشنواره فانوس بود که خوشبختانه در استان مرکزی جشنواره فانوس توانسته جایگاه خود را هم از نظر کیفی و هم کیفی ارتقا دهد.

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: صلح تنها از دولت فراگیر و احترام به خواست مردم افغانستان برمی‌آید.

قیمت نفت در بازارهای جهانی 1.12 دلار کاهش یافت و هر بشکه 85.45 دلار فروخته شد.

هر چند وقت خبر سقوط تیر برق های پوسیده در قم خبرساز می شود اما فکر اساسی برای تعویض این تیربرق ها قبل از سقوط انجام نمی شود.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: خانواده سالم در گرو توجه به تربیت و معنویت است.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) با حضور فرمانده کل سپاه در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: برخی از داوران درخواست چهاربرابری حق الزحمه داوری داشتند که این موضوع واقعا برای فدراسیون والیبال ممکن نبود.

مهدی الهی راد گفت: از ابتدای شیوع بیماری در طرح سراسری شهید قاسم سلیمانی با حضور جهادگران و بسیجیان 40 میلیارد تومان در سطح شهرستان بجنورد به افراد نیازمند کمک شد.

مجرد گفت: توزیع سوخت در آذربایجان‌غربی به طور کامل در کنترل بوده و 98 درصد جایگاه‌های سوخت استان در حال حاضر فعال است.

دو اقدام حاشیه ساز بنزینی و انتصاب در شهرداری تهران که با تحلیل و کارشناسی به موقع صدا و سیما همراه بود، نشان می‌دهد که این سازمان برخلاف گذشته، درحال چابک سازی است و قصد دارد با مدیریت حرفه‌ای در کنار مردم باشد.

وزیر بهداشت طی حکمی سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی یک و نیم سال گذشته 2 هزار و 250 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان توزیع شد.

در اولین رویداد انتخاب شهر کامل ایران که توسط نشریه بین‌المللی تخصصی 2A برگزار شد، شهر یزد در کنار شوشتر و ماسوله عنوان «شهر کامل» ایران را از آن خود کرد.