سه‌شنبه 29 خرداد 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از دستور ویژه فرمانده ناجا برای رسیدگی به موضوع دستگیری یک زن توسط پلیس امنیت اخلاقی خبر داد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از کنترل هوشمند و سیستمی امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت خبر داد و گفت: این قابلیت موجب جلوگیری از خطا و یا فراموشی کاربران بخش خصوصی در امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: شرط ورود هر کسی به کشور زدن دو دوز واکسن کرونا است.

در چهارچوب مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال تیم ذوب آهن به پیروزی شد.

آنچه مشخص است امروز هیچ عایدی برجام در اقتصاد کشور وجود ندارد و اثرات آن بسیار کم است بنابراین باید حال کشور را بدون برجام تصور کرد، پس نبود برجام همان است که اکنون نیز وجود دارد و آنچه برای ان تبلیغ می شود یک سراب است؛ در کنار آن نباید فراموش کنیم تورم های عجیب و غریب کشور در این سال ها عمدتا به علت افزایش نقدینگی و اشتباهات در برنامه های و رویکردهای ارزی است.

اختلاف بین اتحادیه جمع‌آوری زباله و شورای شهرهای انگلستان بر سر دستمزد، شرایط کار و اخراج رانندگان، باعث ایجاد کوه‌های زباله در سراسر خیابان‌های این کشور شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد اقدامات انجام گرفته در مقابله با آلودگی هوا توضیحاتی داد.

قیمت سکه طرح جدید امروز هم با ادامه روند کاهشی 123 هزار تومان کاهش و به میانه کانه 11 میلیون تومان رسید، نرخ دلار نیز با 28 تومان رشد همراه شد و همچنان در کانال 27 هزار تومان است.

فنی ترین بازیکن و قهرمان مسابقات جام فجر گفت: در چند ماه گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتم و برای موفقیت در این مسابقات تمرکز کرده بودم و در نهایت به مدال طلا رسیدم.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر می رسد علت هجمه های جریان نزدیک به دولت قبل به سفرهای استانی این دولت، بیم از پر رنگ شدن نقطه ضعف دولت مورد حمایتش است گفت: این جریان تلاش می کند به افکار عمومی القا کند که این سفرها خروجی ندارد و امید مردم را به دولت کم کنند.

دو سال قبل دیوان عدالت اداری با صدور رأی قطعی خود وزارت بهداشت را موظف به اصلاح آیین نامه تأسیس داروخانه ها کرد که این رای اجرا نشد که اعتراض اردیبهشت ماه 1400 داروسازان را در پی داشت. گزارش تفریغ بودجه سال99 بهانه ای شد برای گفت و‌گو با یک داروساز و اطلاع از جزئیات بیشتر مطالبات داروسازان.

رضایی با بیان اینکه مهمترین پروژه فعال ورزشی این شهرستان، بهسازی مجموعه تختی است، گفت: در عین حال تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیازمند 18 میلیارد تومان اعتبار است.

کرونا بر روی بسیاری از فعالیت‌های روزمره زندگی سایه انداخت که فعالیت‌های ورزشی از آن دست بود و در این میان بانوان به ویژه بانوان خانه‌دار بیشترین آسیب را دیدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان که به مسکو سفر کرده است، با مدیران نهادهای ایرانی مستقر در روسیه دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه میزان جمع‌آوری زکات خراسان رضوی در 6 ماهه ابتدایی سال 1400 نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته است، گفت: حدود 56 میلیارد تومان در شش‌ماهه ابتدایی در خراسان رضوی زکات جمع‌آوری شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از نمایندگان مجلس خواست ضمن بازنگری در بودجه نویسی، با دقت در گزارش تفریغ بودجه 99، بودجه 1401 را به گونه ای تدوین کنند که درآمد و هزینه کشور واقعی شود.