شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

تهدیدهای نظامی یکی از ترفند های آمریکا برای این است که تمرکز ایران را از توجه به جنگ اقتصادی و تحریم برهم بزند.

به نظر می رسد با توجه به مشکلات عدیده سرخابی ها و عدم دریافت مجوز حرفه ای خطر حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا قطعی خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: هر چقدر نرخ خرید و فروش مسکن و زمین گران‌تر شود متأسفانه رهن و اجاره‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس شورای شهر اسفرورین انتخاب شهردار جدید این شهر را غیرقانونی دانست و با ارسال نامه‌ای استعفا خود را اعلام کرد.

بوکسور وزن 80 کیلوگرم ایران نخستین مبارزه‌اش در مسابقات جهانی صربستان را با برتری مقتدرانه مقابل حریفی از چین‌تایپه آغاز کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف بدون شک افزایش می‌یابد، تصریح کرد: قیمت گاز برای مشترکانی که در سقف الگو و مطابق جداول شرکت ملی گاز ایران مصرف کنند، همانند گذشته خواهد بود.

تولید فولاد ایران برای نخستین بار در دوره کرونا در ماه سپتامبر با کاهش 51 درصدی مواجه شد و به 1.3 میلیون تن رسید، اما جایگاه خود به عنوان دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان را از دست نداد.

مراد کاویانی گفت: در سال جاری تولید برنج، گندم و علوفه کاهش پیدا کرده است و امسال ناگزیر هستیم بیش از 5 میلیون تن گندم وارد کنیم.

بهمن ماه سال 1395 بود که دو سیمبان برق شهرستان سروآباد برای رفع خاموشی برق، عازم کوههای ژالانه میشوند اما بعد از انجام ماموریت بر اثر سقوط بهمن جان خود را از دست دادند.

با کشت زعفران در زمین‌های زراعی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج در خراسان شمالی این طلای سرخ به افزایش سطح درآمد کشاورزان و ارزآوری استان خراسان شمالی کمک کرده است.

سایت فدراسیون فوتبال به معرفی دستیار هلندی سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان پرداخت.

8 آبان سال 1386 شمسی، مردی درگذشت که «درگذشت او آرزوهایی را خاک کرد»؛ شاعری بود که رفت «چون هجرت آفتاب از زرد به سرخ» و ما سال‌هاست پس از او «همچنان به نرده‌های ایستگاه رفته» تکیه داده‌ایم.

آیت الله حسینی همدانی گفت: ماجرای اخیر بنزین نشان داد که اگر نتوانیم زیرساخت ها را محکم کنیم دشمن از هر نقطه ضعفی برای ضربه زدن علیه ایران استفاده می کند.

این روزها با آغاز فصل سرما بخاری ها محفل خانه مردم را گرم می کنند اما اکر درست و اصولی نصب نشوند مسمویت و فوت شهروندان را به دنبال دارند.

ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل خواستار اجرای سریع مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل شده و اعلام کردند: ایران باید پاسخ محکمی به حمله سایبری استکبار بدهد.

محله کوی گلستان سبزوار با جمعیتی حدود سه هزار نفر یکی از محلات مرکزی این شهر و در ضلع غربی خیابان اسرار جنوبی قرار دارد که ساکنان آن از حداقل امکانات رفاهی و بهداشتی و خدمات شهری محروم هستند.