شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

احمد علی مقدم گفت: بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار و بسیج مجموعه ای منسجم، متعهد و با بصیرت است که دشمنان را هراسان و توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ملت ایران را نقش بر آب می کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکامی جداگانه شهرداران مناطق 1، 5 و 15 را منصوب کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: هواداران پرسپولیس هم نمره قبولی را به تیم ما می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وی با بیان اینکه بخش خصوصی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی ندارد، گفت: این در حالی است که صنعت در سایر استان‌ها در اختیار شرکت‌های دولتی بوده و به نوعی دولت در فوتبال، سرمایه‌گذاری می‌کند.

ایران در بحث حملات سایبری همواره مورد آماج حملات بوده و از نمونه‌های بارز آن حمله به تاسیسات نطنز و ویروس استاکس بود و در دوره‌های اخیر نیز حمله به ساختارهای پتروشیمی بوده است. در جدیدترین حمله نیز مسئله هک سیستم بنزین در کشور بود که موجب اختلال در این خدمت شد.

مقام‌های پلیس تگزاس خبر دادند، در نتیجه تیراندازی در یکی از میهمانی‌ها به مناسبت جشن هالووین در این ایالت یک نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.

علیرضا اخویان گفت: برای آب‌رسانی به 2 هزار واحد مسکن ملی نیشابور، با قیمت‌های امروز 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

منتظری گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی‌های گام نخست را با ایستادگی در برابر زورگویان نشان دهد.

اسدالله حیدری گفت: در شرایط جنگی و نابسامانی در کشور افغانستان، امکان رد مرز و طرد اتباع کم است.

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صعود تاریخی تیم فوتبال امید و پیروزی پیاپی خارج از خانه توسط تیم های ملی فوتبال باعث دلگرمی، شادی و هیجان ملت عزیز ایران شده است.

محسن شیرمحمدی گفت: هالووین جشنی برای پرستش شیطان است که در آن حتی برخی از ادیان الهی نیز مورد اهانت قرار می گیرند.

خلیل‌آباد قطب تولید کشمش سبز قلمی کشور به شمار رفته که طرفداران بسیاری دارد، با این‌وجود مشکلات ریزودرشت موجب شده تا این محصول به‌جای صادرات، به قیمت بسیار پایین در بازار داخلی به فروش برسد.

چمران گفت: با گسترش پدیده شهرنشینی و مهاجرت از روستاها، هم‌اکنون 70 درصد مردم کشورمان ساکنان مناطق شهری و تنها 30 درصد دیگر روستانشین هستند.

جعفری از آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس برای مقابله با پیک ششم کرونا خبرداد و گفت: ماموریت‌های اورژانس در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

سیاحت با اشاره به اینکه در جنگ سایبری شبکه نشر، رسانه های فرعی هستند، گفت: هک و امنیت در جنگ ترکیبی بسیار مهم است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه معیشتی آبان 1400، فردا 10 آبان، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.