شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

در حالی دولت سفرهای استانی و موضوع واکسیناسیون عمومی را به طور جدی اولویت کار خود قرار داده است که پروژه بگیران حامی دولت قبل درصدد هستند تا سطح دغدغه مردم را از گرانی و تورم به تمسخر و بی اعتبار کردن دولتمردان تنزل دهند.

میرمهدی اظهار کرد: طبق روایات تضمین وحدت بین مسلمین این است که همه به قرآن و عترت پیامبر اکرم (ص) تمسک کنند که اگر این تمسک اتفاق بیافتد وحدت بین مسلمین برقرار می شود.

مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم نقطه‌ای مهرماه 1400 در مقایسه با ماه قبل 4,5 درصد کاهش یافت و نرخ تورم سالانه این ماه به 45,4 درصد رسیده که نسبت به ماه قبل، 0.4 درصد کاهش داشته است.

دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: بنا مثل یک پدر دلسوز با من صحبت کرد و گفت مادرت را در قلبت نگه دار.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی از پاکستان گفت: این را باید بپذیریم که ولایت فقیه، تسلسل نظام ولایت و امامت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، غدیر، نقطه وحدت است و نقطه افتراق نیست.

آزادی از کشف 2 کیلو و 866 گرم شیشه و یک کیلو و 950 گرم هروئین در این استان خبر داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کاهش قدرت خرید مردم باعث عمیق‌تر شدن رکود در بازار لوازم خانگی شده است، پیشنهاد داد: تولیدکنندگان با اعلام قیمت‌های تمام شده، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی و ثبت آن در سامانه 124 مجوز لازم را از سازمان حمایت برای تعیین قیمت محصولات خود بگیرند.

فرماندار اندیکا گفت: اولویت آغاز کار در روستاها و مناطق مختلف بر اساس میزان خسارت واردشده مشخص شده و به متولیان امر اعلام شده است؛ کار ساخت آغل‌های دام‌ها نیز توسط سازمان بسیج سازندگی از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

امام جمعه ماکو گفت: امام خمینی (ره) با نام گذاری سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان هفته وحدت، جهان اسلام را متوجه بنیادی‌ترین اصل اسلام یعنی تقریب مذاهب و وحدت کرد.

جمعی از علمای اهل سنت و اهل تشیع آذربایجان غربی، با تاکید بر اهمیت وجود وحدت، آن را موجب افزایش امنیت در بین مسلمین عنوان کردند و عامل مهم پیشرفت خواندند.

تمرینات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور کلید خورد.

دارنده مدال نقره آسیا به عنوان پرچمدار تیم در مراسم افتتاحیه انتخاب شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد مقابل حریف هیچ وقت اینقدر هجومی بازی نمی‌کرد اما وقتی تیمتان از پرسپولیس گل بخورد، کار سخت می‌شود.

مرصاد نیوز: آدرس برخی از مراکز عرضه غذای آماده طی گزارشات مردمی به بازرسان اعلام شد که پیگیری های لازم به منظور بازرسی انجام خواهد گرفت.

سجادی گفت: رئیس جمهور رئیس در جلسه ای که با اعضای وزارتخانه داشتند تاکید کردند که جایگاه جوانان بیشتر از معاونتی در وزارتخانه باشد و در این راستا سه پیشنهاد مطرح شد که یکی از آنها احیای مجدد سازمان ملی جوانان بود.

وزیر راه و شهرسازی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل، در این سفر از 4 هزار واحد مسکن جهش تولید در اردبیل بازدید می‌کند.