شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 11788 نفر دیگر به تعداد بیماران کرونایی کشور افزوده شد.

عدم شناخت از تنوع و ارزش غذایی انواع ماهی و روش‌های مختلف پخت از جمله دلایل پایین بودن سرانه مصرف ماهی در اصفهان است.

داداشی گفت: روزهای کم‌بارشی را در پاییز و زمستان برای استان گلستان پیش‌بینی می‌کنیم.

در پی انتشار گزارشی از مشکلات صیادان ماهی که در روزهای اخیر توسط پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران منتشر شده بود، مدیرکل شیلات مازندران کمتر از 24 ساعت پس از انتشار این گزارش با حضور در تور پره شاهد فریدونکنار از نزدیک مشکلات صیادان را بررسی کردند.

میرمحمدی گفت: یکی از مطالبات جدی ما، توقف ایجاد اشتغالزایی صنعتی است زیرا یزد دیگر به لحاظ فرهنگی، امنیتی و زیست محیطی ظرفیت اشتغالزایی صنعتی ندارد.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به علاقه مردم این شهر به تئاتر، تأکید کرد: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نشان دهنده امنیت پایدار ما در مرزها و نقطه صفر مرزی است.

مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت و اجرای حکم بیش از 4 میلیارد ریالی برای قاچاقیان سوخت در یزد خبر داد.

مدیرعامل هلال احمر کردستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کردستان در 6 ماه نخست 1400 به 5000 نفر دراستان امدادرسانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: در ماجرای اربعین دشمن درصدد بایکوت اربعین بود اما اثر حضور به هنگام با روایت اربعین با هشتک #حب_الحسین_یجمعنا انحصار تبلیغاتی دشمن را شکست.

مجموعه تلویزیونی «بی همگان» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی مهران مهام نیمه آبان ماه واردمرحله تولید خواهد شد.

سازمان هواشناسی برای سه روز آینده در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی و اعلام کرد: در نیمه شرقی کشور جوی آرام و افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

مدیر مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که بازیکنانی که از طرف باشگاه هایشان در اختیار تیم ملی المپیک قرار نگیرند، محروم خواهند شد.

مهدی کاشفی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان، گفت: شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه بوده و در کشور ما نهاد بسیج یکی از قوی‌ترین شاخص‌های حرکت داوطبانه است.

بازرگان گفت: استفاده از روش‌های غیراصولی و غیر بهداشتی مانند استفاده از نمک صنعتی برای خشک‌کردن ماهیان توسط افراد سودجو، اثرات نامطلوبی را در بعد کیفیت و زیست‌محیطی به دنبال داشته است.

طی روزهای اخیر یک پژوهشگر میراث فرهنگی البرز را به قلعه خواری متهم و ادعا کرده بود برای تخریب قلعه حیدرآباد ماهدشت مجوز صادر شده است.

پناهی بابیان اینکه مبلغ تسهیلات استمهال شده در شهر زلزله زده سی سخت برابر 300 میلیارد تومان است گفت: برای اجرای آن نیازمند تصویب هیأت وزیران هستیم.