یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سومین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در رشته های بازی‌های تلفن همراه، نرم افزار ویژه تلفن همراه و پویانمایی در اراک و به مدت 48 ساعت در حال برگزاری است.

به منظور شناسایی هویت شهید محمدشاهی، مراسم تکریم از خانواده این شهید بزرگوار در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

عین الله صادقی با بیان اینکه بالغ بر 60 درصد دانش‌آموزان استان دچار ناهنجاری قامتی هستند، گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس در سطح استان 36 صدم مترمربع بوده که با استانداردهای آن فاصله زیادی است.

محمدگودرزی یکتا گفت: دیدگاه سنتی والدین به کودکان، نگاه مالکانه به کودک، آگاهی نداشتن نسبت به قوانین حمایتی و ضمانت اجراهای آن، موجب شده است اینگونه به نظر برسد که کودکان در معرض انواع آسیب‌ها هستند و حقوقشان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاهای قانونی بسیاری در موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود داشت که با تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این خلاها رفع شده است.

ترکیب نازیبای سنت و مدرنیته با نخهای بخیه درشت ناموزون وصله های ناجور بتنی را به کاه گلها وصل می کنند تا نفس اصالت را به شماره بیندازد.

بازی مرکب کشتارگاه عاطفه و انسانیت در فضای حقیقی و بازی ثروتمندان با مرگ و زندگی فقرا برای تفریح و لذت بردن است. در این مقاله ماجرای این فیلم و تحلیل آن بیان شده است.

امانتی گفت: طی هفته بسیج دانش آموزی بیش از 150 عنوان برنامه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: شاید کالدرون و خواکین نمی‌خواهند انعطافی نشان بدهند و می‌خواهند طبق قانون و رأی عمل کنند.

شریف‌یزدی گفت: طبق آمارها، 80 درصد کسانی که در موج پنجم کرونا در استان یزد فوت شدند، واکسن کرونا را تزریق نکرده بودند.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: در حال حاضر امکان افزایش تولید خودرو وجود دارد اما به دلیل اینکه برخی از محصولات زیان ده هستند، خودروسازان تمایلی به افزایش تولید ندارند.

سکه طرح جدید هم‌اکنون در بازار تهران افت 27 هزار تومانی داشت و قیمت هر دلار با رشد 75 تومانی مواجه شد؛ قیمت جهانی طلا هم افت 2 دلاری را ثبت کرد.

فیض حسینی از اتصال 85درصدی جایگاه‌های جنوب آذربایجان غربی به سیستم سامانه هوشمند سوخت خبر داد و گفت: هم اکنون 60 باب جایگاه عرضه سوخت مایع جنوب آذربایجان غربی به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از تداوم رزمایش کمک های مونانه در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: در بازه زمانی مهرماه جاری چهار میلیارد و 805 میلیون تومان خدمات بی منت در عرصه های مختلف بین نیازمندان ارائه شده است.

مهدوی، حاتمی، رضایی، عزیزی، قاسمی و قنبری داوران کشورمان هستند که در مسابقات بین المللی آزاد تکواندو پاکستان 2021 به قضاوت می‌پردازند.

وحیدپورمردان از متلاشی شدن باند شکارچیان غیر مجاز و دستگیری شش شکارچی متخلف در جنوب شرق کشور خبر داد.