شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

تصاویری که مشاهده می کنید، شات هایی زیبا از طلوع آفتاب در ازمیر ترکیه است.

لایحه بودجه فرهنگی شهرداری زنجان علی رغم اینکه توسط شورای پنجم زنجان به تصویب رسیده بود امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس آخرین وضعیت طرح مجلس در خصوص واردات خودرو را تشریح کرد.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در دیدار دوم در امارات پیروز شد.

دوازدهمین یادواره شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

منابع لبنانی از پیغام عربستان برای «ولید جنبلاط» جهت تجدید پیمان با جریان 14 مارس به منظور تشکیل یک جبهه اسلامی مسیحی ضد حزب‌الله خبر دادند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با بیان اینکه مدارس استثنایی که حداکثر 50 دانش‌آموز دارند، از ابتدای مهرماه به صورت حضوری بازگشایی شدند، گفت: تاکنون 40 میلیارد تومان اعتبار برای بازگشایی بهتر این مدارس اختصاص یافته است.

عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحد‌های خبازی 228 واحدخبازی با عناوین تخلف کم‌فروشی و رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مازندران پلمب شدند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب گفت: متأسفانه امروز در جهان اسلام شاهد جنگ و درگیری و خونریزی هستیم؛ به همین دلیل موضوع سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی را اتحاد اسلامی،«صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» قراردادیم.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران از مذاکراتی که نتایج عملی ملموس داشته باشد حمایت می کند و چنانچه اعضای برجام به تعهدات کامل خود عمل کنند ایران نیز به تعهدات خود باز خواهد گشت.

مراسم وداع با پیکر جانباز شهید سردار حسین صفری با حضور خانواده و همرزمان این شهید والامقام شامگاه دوشنبه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

آویشن گیاهی است دارای خواص بسیار که امروزه ما اغلب آن را به‌صورت خشک‌شده و به‌عنوان چاشنی در غذاها استفاده می‌کنیم. از زمان‌های دور تاکنون، آویشن با خواص درمانی بسیارش جایگاه ویژه‌ای نزد مردم اعصار مختلف داشته و دارد. برای آشنایی با خواص آویشن با ما همراه شوید.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درخواست ویژه ای از رئیس فدراسیون مطرح کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه 35 درصد از دانش آموزان هنوز دز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند گفت: برای ایمنی‌زایی نیازمند واکسیناسیون 85 درصدی در جامعه هستیم.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، یک میلیون و 470 هزار و 158 دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

وزیر نیرو گفت: بازار توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، با اتکا به پتانسیل بالای منابع انرژی‌های تجدیدپذیر اعم از خورشیدی، بادی، زیست‌توده و زمین‌گرمایی، از طریق امکان عقد قراردادهای بلندمدت با نرخ‌های تشویقی، بازار بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاران است.