چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

محبی پیرامون محرمانه تلقی شدن شفافیت اموال مسئولان گفت: درخواست این موضوع در دوره گذشته مجلس صورت گرفته است و این در حالیست که مجلس انقلابی دوره یازدهم به شدت مخالف محرمانگی اموال مسئولان است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای اخیر تعدادی از اعضای پارلمان شهری و افراد مربوط گچساران با تفهیم اتهام روانه زندان شدند و پرونده آنها در مراحل مقدماتی و رسیدگی می باشد.

رضا بخشی گفت: جرقه شروع آثار توسط یکی از شاگردانم به نام شهید احمد اسماعیلی زده شد و توانستم اثری را به نام "ایثار" خلق کنم که بعد‌ها توسط موزه شهدا خریداری شد.

ابوالفضل مختاری گفت: غفلت باعث گرفتار شدن خانواده ها در دام تهاجم فرهنگی غرب خواهد شد و اگر فرهنگ غرب در هر جامعه ای نفوذ کند، خانواده ها را متلاشی می کند.

خلیل علی محمد زاده گفت: برای حل بحران جمعیت، هر خانواده باید 3 فرزند داشته باشند، این موضوعی جدی است که باید در سیاست های جمعیتی مد نظر و اجرایی شود.

وزیر کشور با صدور احکام جداگانه‌ای شهرداران پیشنهادی شوراهای اسلامی 4 شهر اسلامشهر، بوشهر، شهرکرد و همدان را منصوب کرد.

قیمت طرح جدید سکه امروز 56 هزار تومان رشد داشت و نرخ دلار نیز با توقف روند کاهشی با 98 تومان رشد در کانال 27 هزار تومانی ماند و قیمت طلا هم 6 هزار تومان گران‌تر شد.

میر شفیعیان نسبت به وضعیت نامناسب این تیم هشدار داده و عنوان کرد که چاره کار واگذاری مالکیت باشگاه است و باید هر چه زودتر این پروسه کلید بخورد.

بازار سهام همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و شاخص کل بورس با افت 21 هزار و 236 واحدی، دوباره کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد و ارزش معاملات بازار به بیش از 24 هزار میلیارد تومان رسید.

جعفر قادری از اعلام آمادگی پارلمان برای کمک به دولت در افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان تخصص پزشکی خبر داد.

سردار حاجی‌زاده گفت: دفاع هوایی در کشورمان با وجود قرارگاه مشترک پدافند هوایی، مشترک است و سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه در مناطق سراسر کشور مستقر هستند که تمام آنها در یک شبکه تحت کنترل و فرماندهی برادران ارتش است و زیرمجموعه‌های آن به صورت مشترک است و کار به صورت ترکیبی انجام می‌شود.

مجید فرحزاد گفت: تعداد خانواده‌های عشایر برق‌دار شده از طریق پنل خورشیدی در چهارمحال و بختیاری برابر با 552 خانواده است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا پایان امسال 550 خانوار دیگر نیز از طریق پنل خورشیدی برق دارد شود.

مغازه های قدیمی هنگ کنگ بر این هدف است که به طور کلی نماهای مغازه ها اصالت و تاریخ کهن خود را حفظ کند.

حسینی گفت: با گذشت مدتها از پیک پنجم با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط مردم ما همچنان شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در سطح استان هستیم.

در زبان فارسی «از کاه کوه ساختن» ضرب‌المثلی است که برای بزرگ جلوه دادن حادثه‌ای به‌طور اغراق‌آمیز به‌کار می‌رود، اما ظاهرا با کاهش تولید گندم و جو و به تبع آن با کاهش کلش و کاه، این روزها کاه به کوه تبدیل شده است.

طبق گزارش تفریغ بودجه سال 99 دیوان محاسبات 65 درصد وکلا و مشاغل پزشکی از ثبت نام در سامانه پایانه فروشگاهی امتناع کردند.