چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

عدم فعالیت تاکسی‌ها در ساعات نیاز مردم، رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و نبود نظارت مطلوب بر حمل و نقل درون شهری از جمله موضوعات مهمی شمرده می‌شود که متاسفانه به دور از توجه مسئولان است.

کالین پاول، اولین وزیر خارجه سیاه‌پوست آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: خیلی از ما با برد حسن یزدانی گریه کردیم، تیلور سدی شده بود برای کشتی ایران و برد یزدانی هم خیلی چسبید و هم به ما انگیزه زیادی داد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تهران گفت: در راستای ادامه توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب 25 هزار تومان در روزهای جمعه، امروز هم 10 و نیم تن مرغ به میادین میوه و تره بار تهران رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز اطمینان از نتایج سفر خود به پاکستان و با تاکید بر اشتراک نظر دوهمسایه در موضوعات مختلف، گفت: علاوه بر افزایش همکاری های اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم برای برگزاری رزمایش مشترک دریایی در آینده توافق کردیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 10 هزار و 754 نفر - دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری هجدهمین یادواره عارف نامی کرد مرحوم شمس قریشی همزمان با هفته وحدت در سنندج خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت در دهکده توریستی آزادی برگزار می شود.

حجت الاسلام انصاری گفت: یکی از مهمترین مباحث در عصر غیبت شرط ظهور است که آن هم عطش و احساس فقدان آن امام در جامعه توسط مردم است و تا این عطش احساس نشود مردم آمادگی پذیرش حجت خدا را نخواهند داشت.

رئیس فدراسیون والیبال به حضور بازیکنان متعدد ایران در تیم‌های باشگاهی جهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر والیبال ایران 26 لژیونر دختر و پسر در جهان دارد که این موضوع افتخاری برای این رشته ورزشی است.

براساس گزارش گمرک ایران در نیمه نخست امسال، بیش از 5.5 میلیون تن کالا به ارزش دو میلیارد و 483میلیون دلار بین ایران با اعضای اتحادیه اقتصادی گمرکی اوراسیا تبادل شد که نسبت به مدت مشابه 12درصد در وزن و 40درصد در ارزش افزایش داشته است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بااشاره به اینکه باید زیست معنوی و مهدوی در سبک زندگی مردم قرار بگیرد، گفت: امروز مهمترین راهبرد دشمن ناامید ساز ملت ایران بخصوص جوانان است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که دوره انتظار برای خانه دار شدن دهک اول به 178 سال افزایش یافته است، گفت: گرانی‌های افسارگسیخته کمر مردم را شکسته است.

تصاویر منتشر شده از سرقتی در استرالیا که از فروشگاه موتورسیکلت انجام شده است را در این ویدیو مشاهده می کنید.

در آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده شهرهای کشور، 4 شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی و 8 شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

فاطمی امین گفت: راستای تامین مواد اولیه به تولید کننده این واحد قول دادم تا دو ماه آینده موضوع سهمیه بندی مواد اولیه برای تمام واحدهای پایین دستی پتروشیمی حل شود.