شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

هافبک ملی پوش الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس، گفت: برای بازی فردا مقابل پرسپولیس با تمام قوا آماده هستم و امیدوارم بتوانم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم.

زاکانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس را جهاد اصغر و بعد از آن را دوران جهاد اصغر نامیدند و شهید همدانی با عملکردش، پیروز جهاد اصغر و اکبر بود.

خارا با بیان اینکه ابتکار شهید همدانی در سوریه ستودنی بود، گفت: تشکیل بسیج در سوریه پس از مدتی به یکی از عملکردهای ماندگار حاج حسین همدانی تبدیل شد.

وزیر صمت گفت: نظرات صاحب نظران، ذی نفعان و نخبگان دانشگاهی و صنعتی در طرح آمایش استفاده می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتری در ساعت 17و 48 دقیقه حوالی قلعه قاضی را لرزاند.

با پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیدای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مدارک شش نفر برای بررسی دریافت شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: خط قرمز ما در سازمان برنامه و بودجه کشور، سیاسی نشدن موضوع ردیف های بودجه ای است و می بایست پروژه هایی که به نفع مردم باشد را رقم بزنیم.

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی، گفت: قهرمانی ورزشکاران در رقابت‌های جهانی نقش بسیار پررنگی در ارتقای نشاط جامعه دارد و ایجاد نشاط برای مردم با هیچ‌چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

فرمانده کل ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در اعتلای معنویت و بصیرت ارتش، نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه میزان تسهیلات مسکن هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: پیشنهاد ما برای سقف تسهیلات، 400 میلیون تومان در شهرهای بزرگ است.

در حالی که در قانون بودجه 1399، سقف یارانه معیشتی 31 هزار میلیارد تومان بود، دولت دوازدهم 32.4 هزار میلیارد تومان یارانه معیشتی داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی از خدمات و زحمات «محسن رضایی» در دبیرخانه مجمع تشخیص قدردانی کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رفع تبعیض و توسعه نگاه عدالت محور از مباحث مهم سفرهای استانی دولت سیزدهم است.

رئیس جمهور اسلامی ایران یکی از عقب ماندگی‌های کشور را مسئله اجرای عدالت دانست و گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا دست دلالان را در تمامی عرصه‌ها قطع کند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ایران همواره ثابت کره که یک بازیگر مسئول در عرصه بین‌المللی است، در حالی که رفتار طرف مقابل نشان می‌دهد که با مسئولیت پذیری فاصله معناداری دارد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، ساعت 18 امروز تهران را به مقصد شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی ترک کرد.