شنبه 9 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

دوستی با بیان اینکه توانمندی جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: توسعه هرمزگان بر مبنای اقتصاد دریا و مردم پایه در دستور کار خواهد بود.

پورکبگانی گفت: زمین کارخانه اسفالت شهرداری 60 هکتار بوده که فقط شش هکتار آن باقی مانده که در مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی مقرر شد 50 هکتار زمین روبروی منطقه ویژه به شهرداری اختصاص داده شود.

ستاره تیم ملی کره جنوبی گفت: خط هافبک و دفاعی تیم ما باید 90 دقیقه متمرکز باشد.

کوشکی گفت: 295 لرستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مولوی سلامی گفت: تروریست هایی که دست به جنایت در افغتنستان زده اند عامل و دست نشانده دشمنان اسلام و گروهی منحرف از مسیر انسانیت هستند چرا که این حرکت از نگاه هر انسان باوجدانی محکوم است.

فداحسین مالکی گفت: آمریکایی ها پس از ناکامی در افغانستان به دنبال جایگزین بودند، ابتدا داعش را وارد این کشور کردند، اما زمانی که دیدند جایگزین خوبی برای آن ها نخواهد بود، سناریوی طالبان اتفاق افتاد.

همتی با اشاره به اینکه در مناطق شرقی با افتتاح پلایشگاه ها و راه اندازی خط نفت گوره، استعداد این مناطق که مورد تاکید مقام معظم رهبر بود را شکوفا کردیم، اظهار کرد: در غرب توانستیم منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را از یک زمین برهوت به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: آمادگی خوبی در حوزه تجهیزات تخصصی و انفرادی داشته و در اولویت ناجا هستیم و تجهیزات یگان ویژه بالای 90 درصد آمادگی مقابله با بحران ها را دارد.

محمدرضا نصیری از آغاز روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا طی روز جاری خبر داد و گفت: به دلیل قرار داشتن در دوران کرونا، وضعیت معیشتی نامساعد مردم در شرایط اقتصادی حال حاضر و ناتوانی وسع مردم در برابر بالا بودن قیمت‌ها موجب شده است تا دادوستد در بازار طلا با رکود همراه باشد.

سرهنگ دلیلی گفت: امسال قیمت ترخیص خودروها برمبنای سال 94 گذاشته شد و کسانیکه وسایل نقلیه توقیفی دارند و مدت زمانی از آن گذشته است با توجه شرایط ویژه و خاصی که مهیا شده، ترخیص راحتر و آسانتری خواهند داشت.

تیم نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت با شکست شهید شاملی کازرون با اقتدار به جمع هشت تیم پایانی مسابقات نوجوانان باشگاههای کشور صعود کرد.

فعال بازار مسکن گفت: اگر بخواهیم با قیمت کارشناسی شده صحبت کنیم ما می بینیم بهای تمام شده مسکن کاهشی نداشته و حتی در برخی موارد با افزایش رو به رو بوده است آنچه بازار را به رکود برده است انتظار کاهشی قیمت ها و به سبب آن پایین آمدن تقاضا در بازار است.

کارشناس دینی با تاکید بر اینکه وقف صدقه و حسنه ای جاری است گفت: بسیاری از نیازهای امروز جامعه توسط واقفین خیراندیشی که در سالهای قبل از اموال خود گذشتند انجام می شود.

مجموعه تلویزیونی «سوره خانم» برای پخش از شبکه یک سیما وارد مرحله پیش تولید شد.

جمشیدی گفت: مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است.

فرمانده کل سپاه گفت: اقتدار و افتخار آفرینی‌های امنیت ساز امروز ناجا نمایشگر تصویری شکوهمند، قدرتمند و افتخارآمیز از یک پلیس دانا، توانا، هوشمند، قاطع و باصلابت در میدان برای جهانیان است.