شنبه 7 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

نامزدهای بخش ملی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در 8 بخش توسط دبیر جشنواره اعلام شد.

پیشکسوت کشتی دار فانی را وداع گفت.

در سایه نبود نظارت و بی‌تدبیری متولیان، نرخ اجاره‌بهای مسکن در لرستان افزایش چشمگیری داشته و در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است.

رضا رسولی شریبانی گفت: صراحتا اعلام می‌کنم که تا فارغ‌التحصیلی آخرین دانشجو، این واحد آموزشی دایر و خدمات لازم را به دانشجویان ارائه خواهد شد و هرگونه شایعه و شائبه در مورد تعطیلی دانشگاه پیام نور شهرستان آبیک تکذیب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: پروژه نجات مهمترین موضوع برای این کلانشهر است و استاندار باید درباره طرح و برنامه مدون برای این منظور ارائه گزارش کند.

با حضور مدیران ارشد استانی دو تن و 687 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در استان گلستان امحاء شد.

نزد ما ایرانیان، شیخ حافظ شیرازی داننده اسرار نهان و عالم غیب می باشد که هنگام مواجه شدن با مشکلات یا دو راهی های زندگی یا در مراسمات مختلف ملی به او مراجعه کرده و تفال می زنیم و از اشعارش استفاده می کنیم.

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وظایف و اختیارات وی در خصوص اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به سرپرست مرکز روابط عمومی واگذار شد.

سردار سلیمانی گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند به میدان می‌آییم و در کنار مردم هستیم.

گزارش تفریغ بودجه سال 99 کل کشور در جلسه علنی مجلس توسط رئیس کل دیوان محاسبات کشور قرائت شد.

قدرت الله حمزه خواستار دستور ویژه رئیس جمهور برای بازسازی جهادی منازل آسیب‌دیده کوهرنگ در جریان زلزله 5.7 ریشتری هفته گذشته شد که خسارات زیادی به بار آورده است.

مهرافزون با بیان اینکه 10 درصد دانش آموزان بروجردی به آموزش های مجازی دسترسی ندارند، گفت: مشکل اینترنت، تبلت و ابزار آموزشی سبب شده تا این تعداد دانش آموز نتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.

اعضای مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای با بازماندگان عملیات تروریستی قندوز ابزار همدردی کردند.

دریادار ایرانی با اشاره به اینکه در دریای سرخ و بیخ گوش آمریکا و رژیم غاصب در حال عملیات و رزمایش هستیم گفت: موفقیت و اقتدار کنونی به برکت خون شهیدان و بصیرت دینی است.

رئیس قوه قضائیه گفت: با آنکه قانون تصریح کرده حکم ممنوع‌الخروجی پس از 6 ماه بلااثر می شود باز هم با وجود پرداخت مالیاتها، تسویه با بانکها و یا صدور قرار منع تعقیب و پایان دوره محکومیت همچنان برخی افراد ممنوع‌الخروج هستند و به این مسئله توجهی نمی‌شود.

اردوی آمادگی تیم بسکتبال جوانان 2024 در گروه اول برگزار می شود.