شنبه 9 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

علی ابراهیمی گفت: پلیس هوشمند با سه هدف راهبردی نگر، تحلیلی محور و فناوری محور از چند سال گذشته اجرایی می‌شود و در سال جاری از 15 طرح جدید در این راستا رونمایی خواهد شد.

نظریه مشورتی قوه قضائیه درباره راهکار قانونی رفع اشتباه در صدور قرار قبولی اعاده دادرسی

عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

سمیه قاسمی مشاور و روانشناس عمومی گفت: فضای ولنگار مجازی سبب شده تا برخی افراد به راحتی به سمت خیانت کشیده شوند و برای رسیدن به یک عشق واهی، تمام پل های پشت سر خود را نابود کنند.

در خطبه های این هفته نماز جمعه خراسان رضوی به امنیت مستقل مرزهای ایران اسلامی اشاره و بر ضرورت مقابله با تفرقه‌افکنی در میان نیروهای انقلابی تأکید شد.

منابع خبری از وقوع یک انفجار در داخل مسجدی در ولایت قندوز افغانستان خبر دادند. برخی منابع خبری هم از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این انفجار خبر می‌دهند.

محمدباقر محمدی لائینی با تاکید بر جلوگیری از تخریب بستر رودخانه و ضرورت آزادسازی آن گفت: بسیاری از آبگرفتگی ها به دلیل وجود موانع در بستر رودخانه‌ها است از این رو، دستگاه‌های متولی وظیفه دارند که حریم و بستر رودخانه را صیانت و حفظ کنند..

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کارگزاران نظام بایستی افراد امانتدار باشند، تصریح کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی ایران بایستی انسان های امین، دلسوز، خدمتگزار، کم هزینه و پر فایده باشند.

آزادکار سنگین وزن تیم کشتی ایران گفت: امیرمحمد یزدانی دوست صمصمی من است و گفت بیا خوشحالی جدید طراحی کنیم.

نشست رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسئولان سازمان لیگ جهت نهایی کردن برگزاری لیگ پرورش اندام برگزار شد.

بازیکنان تیم والیبال سایپا حضور این تیم در رتبه چهارم باشگاه‌های آسیا را موفقیتی برای والیبال بانوان ایران برشمردند و تاکید کردند که طلسم شکسته شده است و به آینده والیبال زنان ایران برای کسب سکو در آسیا بسیار امیدوارند.

مشاور پزشکی ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تفاهم نامه پزشکی دو کشور ایران و امارات در حالی منعقد می شود که یکی از نکات مهم این تفاهم نامه، بحث تعامل دوجانبه در راستای امور پزشکی است.

رضا محمدنسب گفت: روحانیون وظیفه دارند اقدامات انجام شده به واسطه وقف و آثار و برکات آن را برای مردم بگوییم.

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی پیش از تقابل با یوزهای سپیدپوش ایرانی به اظهارنظر پرداختند.

سنگربان تیم فوتبال استقلال قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با ارسال نامه‌ای به وزیر صمت به ارائه پیشنهاداتی برای حل مشکلات و موانع پیش روی صنعت لوازم خانگی پرداخت.