دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

عتباتی گفت: پرونده قتل عمد در خوی با کمک معتمدان و ریش سفیدان به صلح و سازش ختم شد.

کیوان عاشوری مقدم را به عنوان سرپرست امور خزانه داری فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی منصوب شد.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به بازار سیاه و آگهی‌های تبلیغاتی برای نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو، گفت: در سامانه نوبت دهی امکان فروش نوبت به هیچ وجه وجود ندارد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری یک باند اعمال نفوذ و کارچاق‌کن با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی خبر داد.

عطاءاله اکبری گفت: زمین هفت هکتاری بیمارستان 540 تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان شد.

پایگاه داده مرجع انرژی تحلیلی - کاربردی (پادما) پژوهشکده هواخورشید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع رونمایی شد.

صفدری گفت: جوان 27 ساله در دریاچه کیو خرم آباد غرق شد.

اعظمی گفت: روند آغاز برداشت پسته از سطح بیش از 7 هزار هکتار از باغات بارور پسته در رشتخوار آغاز و پیش‌بینی می‌شود بیش از 10 هزار تن پسته تر امسال در رشتخوار برداشت شود.

سرباز خبرنگاران اینترنشنال سعودی: بایدن باید فشار حداکثری علیه ایران را ادامه دهد؛ بندر چابهار هم باید هر چه زودتر تحریم شود!

مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، مراسمی با عنوان شور عاطفه ها از 20شهریور تا 11مهر در سراسر استان برگزار می شود تا عموم مردم بتوانند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

داچیا به عنوان زیرمجموعه اقتصادی ساز رنو به تازگی از خودرویی 7 نفره و استیشن پرده برداشته است که داچیا جاگر نام دارد.

بخش مسابقه طرح، ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اضافه شد.

منصور ساعدی؛ فعال رسانه‌ای کردستان، پس از یک هفته نبرد نافرجام با ویروس کرونا صبح روز شنبه سیزدهم شهریورماه برای همیشه چشم از جهان فروبست و دوستان، دوستداران، جامعه رسانه‌ای کردستان و خانواده‌اش را در اندوهی عمیق فرو برد.

فروتنی گفت: ویژه برنامه بر بالهای صحیفه با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تمام برنامه‌های و جهت‌گیری‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر زنجان، برقراری عدالت با توزیع متوازن امکانات، ردیف‌های اعتباری و خدمات شهری است.

تصاویری از کوه‌های تیتان که رشته کوهی در قاره آمریکای شمالی، در ایالت وایومینگ است.