دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت واکسیناسیون فرهنگیان را تشریح کرد.

مهدی مهدیخانی گفت: هنوز به جمع‌بندی کلی در انتخاب شهردار نرسیدیم اما نظر براین است که گزینه‌های غیربومی شانس کمتر و گزینه‌های بومی به دلیل آشنایی بیشتر با قزوین شانس بیشتری برای تصدی شهرداری قزوین داشته باشند.

تکلیف پشت خط زن جوان والیبال ایران از سوی کادر فنی مشخص شد.

علی شادمان گفت: در جلسه شورای ترافیک باید با احترام به نظر کارشناسان و استفاده از نظر کارشناسی تصمیمات درستی اتخاذ شود.

مهران چراغ پور گفت: از امروز به بعد افزایش نسبی و تدریجی دمای هوا را چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: عزت و شرف کشورم از نفرین من مهمتر است.

در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه سال 1400، توسط بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین 3000 بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا و خانواده‌های آسیب پذیر قزوین توزیع ش

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری رویداد بزرگ «ما شو» در حوزه خانواده و جمعیت در نیمه دوم شهریور خبر داد.

رسانه های حامی حسن روحانی که در طول دولت وی از همه سیاست های دولت حتی شوک گرانی بنزین حمایت کرده بودند ظاهرا همچنان تحت مدیریت تیم عملیات روانی وابسته به رئیس جمهور سابق (روحانی) اینبار وارد فاز تازه ماموریت خود شده اند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در پیامی انتصاب «محمد اسلامی» را به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت و نوشت: او برخوردار از دانش فراوان در رأس مدیریت هسته‌ای کشور است.

سلیمی در خصوص محاکمه روحانی رئیس دولت تدبیر و امید، گفت: این موضوع درخواست عمومی مردم است و ما هم به عنوان نمایندگان مردم پیگیر این مهم هستیم.

حمیده عباسعلی بانوی ملی پوش کاراته کشورمان پس از مصدومیت از ناحیه زانو در المپیک توکیو، صبح امروز زانوی خود را جراحی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: خیرین نیک‌اندیش 300 میلیون ریال طی روزهای گذشته برای مقابله با بیماری کرونا به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند.

امین فلاح کوشکی گفت: 24 پروژه آموزشی و پرورشی با اعتباری بالغ بر 241 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

سومین مرحله از طرح کاشف که به صورت مشترک بین پلیس امنیت و آگاهی انجام شده است، صبح یکشنبه 7 شهریور 1400 با حضور سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران برگزار شد.

این روزها بیش از 3 هزار هکتار زمین کشاورزی در منطقه ماهدشت کشت شده و اگر آب به موقع به آنها نرسد همه آنها خشک می شوند.