چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

بار دیگر مصاف دو تیمی که نماینده فوتبال ایران و عراق هستند، این بار در سطح ملی در ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد.

وزیر بهداشت، از آمادگی وزارتخانه اش برای واردات واکسن های تایید شده خبر داد.

سهام ذوب اصفهان که در روزهای افت بازار یکی از نمادهایی بود که با بیشترین افت روبرو بود در این روزهای سبز بازار نیز روند رو به رشد قابل توجه داشته و بازده سرمایه گذاری در این سهم در یک ماه 28 و سه ماه 59 درصد مثبت بوده است.

رئیس‌جمهور در دیدار وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه روابط تهران اسلام‌آباد دیرینه، اعتقادی و مردم‌محور است گفت: روابط اقتصادی و تجاری ایران و پاکستان رضایت‌بخش نیست و جمهوری اسلامی ایران آماده افزایش این روابط است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تلاش وزارت کشور بر فعال سازی همه ظرفیت‌ها برای مدیریت بیماری کرونا و کمک به حل مساله معیشت مردم است؛ گفت: دغدغه‌های مردم را به صورت جدی دنبال می کنیم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پدیده به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست.

آمار روزانه واکسیناسیون در کشور نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته 447 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

سرپرست شهرداری اصفهان، گفت: تمامی صحبت های علی قاسم زاده شهرداری منتخب شهر اصفهان، تا ابلاغ حکم رسمی ایشان نظر شورای شهر است و باید اجرایی شود.

وزیر خارجه روسیه امروز با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مقر این نهاد در وین دیدار و درباره برنامه هسته ای ایران گفتگو کرد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در دولت سهم حمل‌ونقل در تولید ناخالص داخلی افزایش می‌یابد، گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

اولین نشست استانداران سراسر کشور در دولت سیزدهم با حضور وزیر جدید کشور برگزار شد.

براساس حکم رئیس مجلس شورای اسلامی، سرپرست مرکز پژوهش‌های قوه مقننه منصوب شد.

شورای فقهی بانک مرکزی در ادامه برگزاری سلسله جلسات این شورا در روز چهارشنبه سوم شهریور ماه به ریاست رئیس کل بانک مرکزی و حضور سایر اعضا در محل بانک مرکزی برگزار شد.

رژیم صهیونیستی دو ساعت قبل از عملیات خرابکارانه در تأسیسات هسته‌ای نطنز دولت آمریکا را از این عملیات مطلع کرده بود.

وزیر نفت تامین سوخت زمستانی را به‌عنوان نخستین دستور کار وزارت نفت مطرح کرد و گفت: تشکیل نشست‌های تأمین سوخت زمستانی از روز شنبه (ششم شهریورماه) آغاز و مشکلات و چالش‌های پیرامون آن پیگیری می‌شود.

امیری گفت: 9 مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه استان لرستان ایجاد و سرعت واکسیناسیون افزایش یافت.