سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مسئولان دولت گذشته در پاسخ به اعتصاب‌های پی در پی نیروهایی که در گرمای طاقت‌فرسا عرق می ریزند تا ما بتوانیم زندگی راحتی داشته باشیم و موتور صنعت کشور خاموش نشود، به گفتار درمانی ختم شد؛ حالا چشم کارگران به مسئولان جدید است تا چاره‌ای بیندیشند.

عبدالحمید پناهی با تاکید بر اینکه مواد منتشر شده در آسمان روستای ده شیخ سمی نیست گفت: با فعالیت های مخرب محیط زیست قانونی برخورد می شود.

آل داوود با اشاره به پروژه نفوذ و خیانت دولت دوازدهم در پیام رسان های داخلی گفت: عدم حمایت از نخبگان این حوزه تنها نتیجه آن مهاجرت است.

مردم با گلایه از گرانی نظر خود را در مورد مهار نشدن آن بیان کردند که تحلیل‌ها حکایت از ناتوانی غول پوشالی صمت و تعزیرات در مقابله با اژدهای گرانی است.

انگشتری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محفوظ نزد همسر شهید، پس از تشریفات قانونی لازم در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر لیکک جناب آقای دانش آموز از وقوع آتش سوزی یک باب سوپر مارکت به علت اتصالی برق خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی وقت است که در استادیوم پر از تماشاگر بازی نکردیم و نمی‌دانم اجازه می‌دهند کل ظرفیت استادیوم پر شود یا نه ولی من خوشحالم می‌شوم از نزدیک هواداران تاجیکستانی را ببینم.

ویروس کرونا طی مرداد ماه آمار تلفات روزانه را چندین بار جابجا کرد و دوم شهریور به رکورد مرگ 709 نفر در روز رسید. هر جای شهر را در این روزها نگاه می کنی بوی مرگ پیچیده است.

وزیر ورزش و جوانان در تماس تصویری با امیر جعفری اولین مدال آور ایران و سرمربی این ورزشکار در بازی های پارالمپیک توکیو، با تبریک مدال نقره این ورزشکار، یاد زنده یاد سیامند رحمان را گرامی داشت و برای کاروان ورزشی کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

سلمانی سخنگوی علوم پزشکی استان یزد با اشاره به عوامل کاهش رعایت کاهش پروتکل‌ها، گفت: واکسیناسیون کرونا دلیلی بر عدم رعایت پروتکل‌ها نمی‌شود.

پاراتیر و کمان دار کشورمان گفت: فقط می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، تمام توانم را می گذارم و اگر به مدال ختم شد که بهتر و اگر هم نشد، سعی می‌کنم شرمنده مردم نباشم.

اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک، رده بندی امتیازی کشورهای حاضر در این رقابت ها را منتشر کرد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جودو بانوان ناشنوایان از امروز در تهران آغاز شد.

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از 730 هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به 215 میلیون و 495 هزار نفر رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است در طول این سه ماه ملی پوشان تغییرات فنی قابل توجهی داشته‌اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آمریکایی‌ها با سیاست‌های غلط و احمقانه خود افغانستان را به صورت مذبوحانه و بزدلانه ترک کردند.