جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مسابقه انتخابی تیم ملی تکواندو آقایان ناشنوایان در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

تعدادی از " هنرمند نما " های کهگیلویه و بویراحمد که گویی در این کره خاکی زندگی نمی کنند بی توجه به روزگار سیاه کرونایی و زحمات کادر درمان، دورهمی های بدون ملاحظه ای بدون حتی یک ماسک برگزار می کنند.

نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: مردم توقع دارند در کشور از نظر فرهنگی نیز تحولی ایجاد شود و این ولنگاری و بی بندوباری اگر در کشور رشد کند و ارزش های دینی از بین برود کشور از نظر مسائل امنیتی دچار مشکل خواهد شد.

نصرالله بیگلری با بیان اینکه 25 درصد از تصادفات در جاده‌های استان مازندران همچنین شهرهای استان را موتور سواران تشکیل می‌دهند از اهدا هزار و 100 عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت خبر داد.

محمد کاظم انبارلویی گفت: رأی بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت این رأی می‌تواند منشأ تعامل مثبت میان دولت و مجلس باشد.

نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد با اشاره به اینکه احتمال انصراف شهید قندی یزد از تیم‌داری بسیار زیاد است، گفت: بدون هیچ مدرکی به تیم شهید قندی برچسب تبانی زدند.

ابراهیم شیرانی از آغاز برداشت محصول هلو در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 40 هزار تن هلو از باغات این استان برداشت شود.

ثمینی با بیان اینکه سرانه ورزشی لرستان متناسب با جمعیت نیست، گفت: ورزشکاران لرستان برای اعزام به مسابقات با مشکل مالی مواجه هستند.

حجت الاسلام زارع زاده گفت: 4هزار و 200 بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان توزیع شد.

وزیر کشور گفت: نخستین معیار من برای انتخاب مدیران، استانداران و فرمانداران، شایستگی، توانمندی و کفایت فرد مورد نظر است.

کارت بازی هافبک جدید پرسپولیس دریافت شد.

سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه موفقیت های پدافند هوایی با تجهیرات و امکانات میسر است، گفت: امروز پدافند هوایی در لبه فناوری دنیا حرکت میکند‌.

مهدی صباغ گفت: برخی افراد در شهرداری با اختیاراتی که به آن‌ها داده شده امضای طلایی دارند که باعث نفوذ و خطا در مدیریت شده لذا باید با این مسائل برخورد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی مهرابی گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روزهای پنج‌شنبه 11 و جمعه 12 شهریورماه ویژه برادران و خواهران در این استان برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان اسکی روی آب دیدار کرد.

دکتر مجید شیرانی گفت: طی 24 ساعت گذشته 1275 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 321 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.