سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

نخستین دیدار رهبر معظم انقلاب و اظهارات ایشان مانند همیشه بازتاب قابل توجهی در رسانه های غربی و جهانی داشت.

بانوی موتورسوار ایران در رقابتهای موتورکراس قهرمانی جهان با بزرگان همگروه شد.

مهرداد عرب اول گفت: 11 هزار و 775 میلیارد تومان اعتبار از ابتدای امسال به شورای برنامه ریزی و دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان ابلاغ شده است.

استان قزوین پس از گیلان، دومین تولیدکننده فندق کشور محسوب می‌شود و در بیش از 70 روستای منطقه رودبار الموت حدود 16 هزار نهال بارور فندق وجود دارد.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: هفته آینده آقای چمران در شورا حضور پیدا خواهند کرد و به شایعات بداخلاقانه‌ای که در کشور ما هیچ حساب و کتابی ندارد پاسخ می‌دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: نسبت به بازی‌های قبل هم بهتر بودیم و در واقع هیچ یک از بازی‌های تیم ایران شبیه به بازی قبل نبود و بازی به بازی رشد کردیم.

هزاران شهروند مخالف سیاست‌های محدودکننده و کرونایی دولت آلمان دست به تظاهرات زدند.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت از 4 طرح احداث باغ گردو و اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار شهرستان بانه بهره برداری شد.

مهران طیران گفت: در استان البرز بسته حمایتی برای نیازمندان مهیا کرده و صرفا به معیشت اکتفا نکرده ایم، از تولید تا مسکن معسرین در دستور کار ما است.

خدمات سئو حرفه‌ای را می‌توان در شرکت‌های سئوکار بصورت تخصصی و در زمینه‌های سئو داخلی و خارجی و تکنیکال و... دریافت نمود و در این مقاله سعی شده ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مراحل انجام سئو حرفه‌ای سایت، به فعالیت‌های گسترده وحرفه‌ای مشاوره سئو اسماعیل سحاب پرداخته شود. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: پرستار جوانی که برای تزریق واکسن کرونا از شهروندی 13 میلیون تومان دریافت کرده بود، دستگیر شد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دولت جدید مد نظر است که وعده ها محقق شود، گفت: حرف مهم نیست و در این شرایط کرونا مسئولان را باید به تحقق وعده محک بزنند و پیگیریهای زیادی لازم است.

امروز در استان خراسان شمالی 599 پروژه به ارزش یک هزار و 708 میلیارد تومان به صورت متمرکز به مناسبت هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی شدند.

در شهرستان بیجار جهت مقابله با ویروس کرونا سپاه با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با خلوص نیت و انجام کار خیر خواهانه ورود پیدا کرد و نیروهای مردمی و خیرین هم با اعتماد به این قرارگاه کمک های خود را جهت توزیع در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا اهدا کرده اند.

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی خراسان شمالی همچنان بحرانی است، گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی 966 نفر بستری هستند و فوتی های امروز به 19 نفر رسیده است که متاسفانه بیشترین تعداد ثبت فوتی های خراسان شمالی طی ایام کرونا است.

حجت الاسلام و المسلمین دری با اشاره به توصیه رهبری در خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه، گفت: رهبر معظم انقلاب خواندن این دعا را در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا توصیه کردند اما متاسفانه روی این موضوع کار چندانی صورت نگرفت.