چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

محمدرضا اخضریان کاشانی گفت: یکی از ضرورت هایی که ما در 40 سال نخست توجه چندانی به آن نکردیم مسئله کارآمدی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه اعتبارات خرید واکسن کرونا تخصیص داده شد اما برخی از مسئولان وظایف خود را در این باره به خوبی انجام ندادند.

هفتمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه خلیل آباد در قالب بسته‌های معیشتی به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اجرا شد.

در تحقیقات ماموران مشخص شد نوجوان 15 ساله ای با طراحی اکانت بازی های رایانه ای در شبکه اجتماعی تلگرام با افراد ارتباط برقرار کرده و پس از جلب اعتماد آنان به بهانه فروش اکانت بازی، با اخذ مبالغی اقدام به کلاهبرداری و کسب منفعت از این راه می کند.

طاهره دهقانی سرپرست بخش اطفال اظهار کرد: در این روزها کودکان بی گناه به خاطر خودخواهی پدر و مادر و رفتن به مجالس و دورهمی ها یا یک خرید بیشتر درگیر بیماری می شوند و متاسفانه گاهی جان خود را از دست می دهند.

با اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دومین مرحله اردوی آمادگی جوانان بوچیا از هشتم تا سیزدهم شهریور ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هماهنگی بازیکنان بعد از اردوی بلاروس مطمئنا بهتر می شود و ملی پوشان به مرز آمادگی بالایی می رسند.

یکی از وزارتخانه های مهم و بنیادین کشور، وزارت آموزش و پرورش است، چراکه از سویی تربیت نسل آینده از پدران و مادران گرفته تا مسئولین کشور را تربیت کرده و از سویی بالاترین پرسنل را در دولت دارد، قریب به یک میلیون معلم که باید شرایط را طوری کرد که جزء دغدغه تعلیم و تربیت دغدغه دیگری را نداشته باشند.

قوسی گفت: در خصوص صادرات محصول هم اکنون بازار کشور‌های پر مصرفی مانند هندوستان را به دلیل بالا بودن تعرفه‌های صادراتی به جای ایران، افغانستان مدیریت می‌کند چرا که تعرفه‌های صادرات افغانستان صفر است؛ این در حالی است که ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا است و فرصت بازار این کشور از استان‌های زعفران خیز مانند خراسان‌جنوبی گرفته شده است.

کریمی گفت: همزمان با هفته دولت 77 پروژه در تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به کسالت پیش آمده برای مهدی چمران و غیبت وی در جلسه امروز، گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین جایگاه مردم به عنوان ولی نعمتان است.

رحمنی معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان گفت: گندم مورد نیاز استان تا پایان امسال از کشاورزان خریداری شده و نیمی از گندم مورد نیاز استان از طریق واردات تامین خواهد شد.

پس از جدایی مهدی قایدی از استقلال، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به این جدایی واکنش نشان داد.

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: محور فعالیت دستگاههای حمایتی باید توانمندسازی محرومین برای تحقق عدالت اقتصادی باشد چرا که تنها در این صورت می‌توان به جامعه‌ای پویا و خودکفا دست یافت.

فداحسین مالکی گفت: طالبان استراتژی مشخصی برای خود تعریف نکردند که افغانستان قومیتی را مدیریت کنند، آن ها کمیته مشورتی را نپذیرفتند و تمامیت ارضی کشور را می خواهند که اگر به کمیته مشورتی تمکین نکنند قطعا افغانستان به سمت جنگ های داخلی خواهد رفت.

63 نماینده از کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو حضور خواهند یافت.