شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

پاراکانو کار ایران گفت: تلاشم بر این خواهد بود که ابتدا در فینال A بازیهای پارالمپیک قرار بگیرم و سپس تمرکزم را برای کسب سکو قرار دهم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که خبرنگاران موجب توسعه و تعالی جوامع می شوند، گفت: نقش اصحاب رسانه در کنترل کرونا بی نظیر بود.

رییس فدراسیون کاراته آسیا به رییس فدراسیون کاراته دیران تبریک گفت.

رئیس‌جمهور به منظور ارزیابی روند اقدامات انجام شده، از داروخانه 29 فروردین ارتش بازدید کرد.

در ادامه رقابتهای تیر و کمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان کمانداران ایران از دور رقابتها حذف شدند.

رئیس‌جمهور گفت: هیچ مسئله‌ای در کشور که نیازمند تخصیص ارز باشد، مهمتر از مسئله کرونا نیست که ما بتوانیم واکسن وارد کنیم.

تیم های ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی جهان والیبال ساحلی ناشنوایان در لهستان صاحب یک برد و یک شکست شدند.

توصیه‌های مهم قاضی القضات به مردم و مسئولان قضایی برای پیشگیری از شکل‌گیری پرونده‌های کثیرالشاکی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها / اصل، رسیدن مردم به حقوقشان است / متهم ابتدا حق مردم را بدهد بعد به مجازات برسد

منابع صهیونیستی از وقوع آتش سوزی شدید در پایگاه «میتسپه آدی» این رژیم در مرز لبنان خبر می دهند.

با رعایت نوبت رنج سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، بدری نماینده اردبیل واکسن کووایران برکت دریافت کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، فوتبال را یک صنعت پویا می داند و معتقد است برای حمایت از این رشته پر طرفدار باید تمامی بخش های مختلف دست به کار شوند. ب

تعداد 101 نفر زندانی از زندان های استان البرز آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگشتند.

اردوی هفتم تیم ملی والیبال جوانان درحالی از روز شنبه (23 مردادماه) با حضور 17 بازیکن به میزبانی خانه والیبال برگزار می‌شود که با تصمیم بهروز عطایی، مهران فیض امام‌دوست و کمیل اکبری به اردوی جوانان محلق شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با رد آمار وزیر بهداشت در خصوص میزان پروازهای ورودی به مشهد مقدس گفت: در زمان 8 روز مورد اشاره وزیر بهداشت 446 پرواز داخلی و بین‌المللی به مشهد انجام شده است.

تیم ملی بسکتبال ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، یک پله صعود کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور به جمعیت هلال احمر مأموریت داد با جدیت موضوع واردات واکسن کرونا را دنبال کنند.