شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در سایه حمایت نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید با سفیران روسیه و انگلیس قاطعانه برخورد شود تا بفهمند ایران امروز جای این ژست‌ها و نمایش‌های توخالی نیست.

زمین لرزه ای به شدت 3.9 ریشتر عنبرآباد را در جنوب استان کرمان تکان داد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: آماده‌باش صددرصدی نیروهای درمانی و نیز به کارگیری نیروهای وظیفه در مراکز ارائه خدمات کرونا، از دستوراتی است که به نیروهای چهارگانه ارتش ابلاغ شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو، توانمندی دارد که با هر شیطنتی که حاکی از برهم زدن امنیت باشد، به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد نماید.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص سخنان منتشر شده در خصوص واردات واکسن کرونا گفت: سخنان منتشر شده در نشستی مطرح شد، که خبری نبود.

در جلسه بررسی وضعیت برق سورک میاندورود اعلام شد که یکی از مشکلاتی که مردم را ناراحت کرده است بی‌نظمی در قطعی برق بوده و اداره برق هم پاسخگوی تماس‌ها و مراجعات مردم نیست.

عباس صادق زاده گفت: همین امروز 484 نفر معتاد متجاهر در 5 مرکز ماده 16 بهزیستی حضور دارند و رقمی بالغ بر 5 و 4 دهم میلیارد تومان در این جریان هزینه شده و تا امروز دو میلیارد تومان بدهکار هستیم.

اود پورمحمد گفت: بسیاری از دانشجویان ما طالب علم نیستند و مدرک گرفتن و داشتن جایگاه حقوقی آن مدرک اولویت اول آنهاست؛ یعنی دانشجوی ما صرف مدرک گرفتن و کسب نمره وارد دانشگاه شده و اغلب با سطح علمی پایین فارغ التحصیل می‌شود.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با همکاری وزارت بهداشت توانستیم تجربه موفقی را در طرح شهید سلیمانی رقم بزنیم و این طرح با تمرکز بیشتری باید پیگیری شود.

کاروان ورزشی کشورمان در المپیک توکیو از نظر تعداد نفرات اعزامی، تفاوت چندانی با دوره های گذشته نداشته است.

علی اکبر علیزاده گفت: بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس زمان گیر و در صورت تصویب و قانونی شدن تنها باقانون جدید باید اصلاح شود، اما در کمیسیون مشترک با انعطاف بیشتر می توان طرح را بررسی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، به سفرای انگلستان و روسیه هشدار داد که فورا از اقدام غیردیپلماتیک خود عذرخواهی کنند تا با واکنش ایران روبه رو نشوند.

علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت.

حضور پرشور در انتخابات آب سردی بر پیکر دشمن بود که با هزینه ها و نقشه های متعدد سعی داشت مشارکت مردم در این انتخابات را پایین بیاورد.

مدیرکل زندان‌های البرز گفت: 40 نفر از مسئولین قضائی حوزه‌های مختلف با حضور در زندان‌های مرکزی کرج و فردیس به بررسی وضعیت قضائی مددجویان پرداختند.