شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

ملی‌پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: شناخت خوبی از حریفانم دارم و خوشبختانه توانستم اختلاف رکوردی ام را با آنها حفظ کنم.

عباسعلی رضایی گفت: براساس دستور ستاد ملی کرونا هرگونه جابجایی، دسته‌روی، طبل زنی، زنجیرزنی و سایر مراسمات عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر نخواهیم داشت و برگزاری اینگونه مراسمات در راستای حفظ سلامتی و جان مردم، ممنوع است.

در راستای اجرای گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی بر علیه ویروس کووید -19، مرکز بهداشت غرب کرج اقدام به راه اندازی واکسیناسیون خودرویی کرد.

حافظان و قاریان اهل سنت استان گلستان به احترام ایام محرم پویش ختم قرآن «سبط النبی» راه‌اندازی کردند و تاکنون بیش از 200 ختم قرآن برپا کرده‌اند.

استاندار قم در روزهای پایانی کار خود دو انتصاب جدید در استانداری قم انجام داد.

دولت مردمی و مجلس انقلابی برای حل مشکلاتی که میراث 8 ساله دولت تدبیر و امید است با هم تعارف نخواهند داشت تا نشان دهند تئوری همسو شدن دولت و مجلس در کشور که ساخته ذهن جریان رسانه ای اصلاح طلب بود، یک راهکار برای ناامیدسازی مردم است.

جمعی از فعالان بازار سرمایه در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم وارث شرایطی سختی از مشکلات ریز و درشت اقتصادی است، معرفی احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد را گام بلندی در جهت حمایت از بازار سرمایه دانستند.

چه صفایی دارد وقتی اهل یک محله با هم مجلس عزای سر سلسله عشاق سیدالشهدا (ع) را در کوچه برپا می‌کنند.

وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: امیدوارم به زودی خدمت را به سطحی برسانیم که به جای نگرانی از ناوگان فرسوده و جاده‌های مرگ، مطالبه مردم از ما راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل سبز باشد.

بررسی وضعیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی 4 ماهه نخست 1400 نشان می دهد که در این مدت حدود 701 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که در مقایسه با پارسال رشد 56 درصدی داشته است.

محمد قاسمی گفت: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می‌کنند و اگر قرار باشد برخی رسانه‌ها نیز موج جدیدی ایجاد کنند و خدمات ارائه شده زیر سوال برده شود، مصداق بارز بی‌انصافی است.

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «عین الله مصطفایی» صبح امروز برگزار شد.

در شب‌های محرم، طلاب جوان شعارهای مناسب با حال و هوای محرم را با خطوط زیبا بر روی خودروها نگارش می‌کنند.

معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: از ابتدای محرم تا کنون تعداد 500 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک بین نیازمندان توزیع و در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده شده است.

رییس جمهور روسیه فرمان اعطای نشان به قهرمانان کشتی این کشور را امضا کرد.

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش، نام برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، از فهرست انتخاب رشته حذف شده و امسال این دانشگاه ها پذیرای هیچ دانشجوی جدیدی نخواهند بود.