پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

هادی عبادی گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در مازندران از ساعت 12 فردا در دستور کار قرار گرفته و تا ساعت 6 صبح روز شنبه 6 شهریور ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

سفیر جمهور چک در افغانستان گفت، با توجه با پیشروی سریع طالبان قصد دارد تمام کارکنانش را به فرودگاه کابل منتقل کند.

آمریکا درخواست از رئیس جمهور افغانستان برای کناره گیری از مقام خود در کابل را شایعه عنوان کرد.

روسا و نواب رییس کمیسیون‌ها بر اساس برنامه‌های خود انتخاب شده‌اند و هیچ قشری سعی نداشته منافع شهری را قربانی سهم‌خواهی کند چرا که اگر به اذعان برخی دو دستگی اقلیت و اکثریت در شورای شهر تشکیل شده اقلیت نباید به ریاست یا نایب رییسی کمیسیون برسند.

بی توجهی دوباره برخی مردم و صنوف به شیوه نامه های بهداشتی، زنگ خطر روزهای سیاه کرونایی را در مازندران به صدا درآورده است چرا که در حال حاضر با بستری شدن تعداد 610 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران به 3هزار و 960 نفر رسید.

پوستر عظمت و بزرگی مصیبت عاشورا به مناسبت ماه محرم 1400 منتشر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شورا هنوز به جمعبندی گزینه‌های نهایی جهت تصدی پست شهرداری زنجان نرسیده و تعداد گزینه‌های اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

انتظاری پیرغلام امام حسین (ع) در یزد گفت: هرچه دارم همه و همه حاصل ارادتم به آقا امام حسین علیه‌السلام است.

مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه معرفی شده برای دولت سیزدهم کارآمد و قابل قبول هستند و در مورد برخی از افراد به یقین کامل رسیده‌ام.

کرونای بی‌رحم دلتا همچنان می‌تازد و بر امکانات کم بهداشتی و کمبود تجهیزات استان گلستان چیره شده است، مبتلا می‌کند و جان عزیزانمان را می‌گیرد.

فلاح گفت: دستگاه‌های متولی از ابتدا باید ساخت و ساز غیرمجاز را متوقف کنند.

امیری گفت: وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس، تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان هستند و روحیه و انگیزه خدمت به مردم دارند.

عطش و ریزگردها تنها سهم سیستان از معاهده بین المللی ایران و افغانستان درباره حق آبه هیرمند است، اتفاقی تلخ که سدسازی های افغانستان آن را برای هامون نشینان سخت تر کرد.

حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا، حقانیت قیام عاشورا را اثبات کرد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس انقلابی به وطیفه خود عمل کند و هرچه زودتر رای اعتماد به کابینه معرفی شده را به سرانجام رساند تا انشالله هرچه زودتر در امور مردم گشایش ایجاد شود.

زائران با ریخته‌شدن آب جوش بر سرشان غافل‌گیر شدند. نیروهای امنیتی سعودی باتوم به دست به‌طرف آن‌ها آمدند؛ حجاج در تله آل سعود گیر کردند.