شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار رضا فرزانه طی عملیات تفحص اخیر در سوریه کشف و هویت او شناسایی شد. شهید فرزانه 6 سال پیش در سوریه به شهادت رسید، اما پیکر مطهر او در منطقه ماند و طی عملیات تفحص پیکر شهدای مدافع حرم در سوریه کشف و هویت و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

وزیر کشور از عدم برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده خبر داد و گفت: دسته‌روی ممنوع است.

در گزارش زیر به بازخوانی بیانات و سخنرانی های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص عدم اعتماد به دشمن و غربی ها می پردازیم.

سخنگوی گمرک گفت: با توجه به کمبود سرم در داخل کشور، حدود 109 تن سرم از مرز بازرگان وارد کشور و از طریق گمرک مذکور ترخیص خواهد شد.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 11 سنت معادل 0.16 درصد کاهش به 70 دلار و 52 سنت رسید.

سروش سراوانی گفت: روز گذشته مدار دوم خط 230 کیلولت چابهار - نیکشهر برقدار و شرایط تامین برق پایدار در منطقه به حالت عادی بازگشت.

حجت‌الاسلام طالبی گفت: اعضای شورا باید با وفاق و هماهنگی هم عمل کنند و کار در شهرداری و شورای شهر باید انقلابی، مجاهدانه، ایثارگرانه و علمی انجام گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بعید است امروز لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود، گفت: احتمالا در ابتدای هفته آینده لیست کابینه پیشنهادی به مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: دولت به درستی به ورزش توجه نکرد و تجهیزات ورزش‌کاران را تامین نکرده و با گمرک نیز برخورد نکرد.

تیمی 170 نفره از فعالان جهادی دانشگاه امام حسین علیه السلام این روزها با تمام قوا در مناطق محروم تربت حیدریه حاضر شده و دغدغه اصلی خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، محرومیت‌زدایی قرار داده‌اند.

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه هیئات مذهبی سال گذشته پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کردند، گفت: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، عزاداری مشکلی ایجاد نمی‌کند.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برطرف شدن مشکلات ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت مسکن روستایی خبر داد و گفت: تسهیلات 125 هزار واحد مسکونی به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

حجت الاسلام محمد جلالی گفت: مکتب عاشورا از امثال مختارها کم ندارد ولی اینکه چرا فقط مختار ساخته شد و همه‌ساله در ایام محرم و صفر پخش می‌شود؛ نشان از دست‌های خالی رسانه ملی در زمینه محرم و صفر دارد.

سیزدهمین شب شعر محرم در فضای باز هیات شهدای رفسنجان با حضور شاعر آیینی احمد بابایی و شعرای برگزیده شهرستان برگزار شد.

رئیس انجمن پاورلیفتنیگ ایران از دعوت از 21 ورزشکار به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ برای حضور در مسابقات جهانی سوئد خبر داد.