شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

بسته بهداشتی و پمفلت های آموزشی در خصوص پیشگیری و نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان هامون توزیع شد.

بسیج جامعه پزشکی با صدور بیانیه ای، از نمایندگان مجلس شورای درخواست کرده است به وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد بدهند.

تاجزاده که در فضای مجازی از مزدوران وطن فروش شناخته می شود، در ادامه خدماتش به اسراییل و آمریکا، اینبار موظف شده تا به دستاورد بزرگ ساخت واکسن ایرانی برکت حمله کند.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک گفت: بر اساس آخرین آمار 2 هزار و 920 تن سرم دارویی تا کنون به کشور وارد شده است.

علی عباسی گفت: قیام برای خدا سر فصل همه ویژگی‌های ابا عبدالله است و اگر آزادگان عالم این ویژگی را در خود پرورش دهند به امام حسین (ع) و شهدای کربلا اقتدار کرده‌اند.

اولین کرونای مثبت کاروان ایران در دهکده بازیها اعلام شد و فرد مبتلا به قرنطینه رفت.

اولین مرحله اردوی استعدادیابی پارادوومیدانی جوانان و نوجوانان انتخابی بازی‌های پاراآسیایی بحرین 2021، یکم تا هفتم شهریور ماه به میزبانی کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

تصاویری از وضعیت روزهای اخیر برخی پناه جویان افغانستانی در کشورهایی نظیر ترکیه و نیجریه را در این گزارش مشاهده می کنید.

معادن شهرستان کوهسرخ به عنوان زیرخاکی‌های ارزشمند این دیار با وجود ظرفیت عظیمی که برای اشتغال و توسعه اقتصادی دارند، همچنان در رکود به سر می‌برند، معادنی که می‌تواند این شهرستان را از بن بست محرومیت خارج کند.

سید محمد علی گلاب زاده با بیان اینکه اولین مسجد تاریخ اسلام یا حداقل دومین مسجد تاریخ اسلام در استان کرمان ساخته شده است، گفت: مسجد امام خمینی (ره) که در گذشته مسجد ملک گفته می شود در اوایل قرن پنجم هجری قمری به وسیله ملک توران شاه سلجوقی ساخته شده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی از دستور ویژه رئیس پلیس راهور ناجا برای رسیدگی به موضوع عوارضی اتوبان کرج _قزوین خبر داد و گفت: یک تیم ویژه مسئول رسیدگی به این موضوع شده که نتایج بررسی دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار تنگسیری گفت: امکانات درمانی نیروی دریایی سپاه به منظور مقابله با ویروس کرونا در خدمت نظام درمانی کشور قرار دارد.

امام جمعه ماهنشان بر لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا تاکید کرد.

امام جمعه خرمدره گفت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم، صرفا توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب است.

مسابقات انتخابی تیم شطرنج دانشجویان با برتری قانع و خداشناس بعنوان قهرمان به پایان رسید.

کوشکی گفت: شمار مبتلایان کرونا در استان لرستان به 153 هزار نفر افزایش یافت.