شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: سجادی، گزینه‌ی پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان از تمام شرایط خوب برخوردار بوده و امیدوارم این انتخاب با موفقیت و افتخارآفرینی همراه شود.

هادی عبادی گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی به‌صورت صد در صد در جاده‌های شمال درحال اجرا است و کماکان نیز تداوم دارد.

هافبک جدید پرسپولیس از عضویت در جمع سرخپوشان ابراز رضایت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از جنس این وزارتخانه بوده و خودش سال‌ها قهرمان ملی ایران بوده و تجارب خوبی در حوزه های ورزشی دارد.

کوشکی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2 هزار و 85 لرستانی قربانی کرونا شدند.

علیرضا میربهاءالدین از اعلام آمادگی نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان برای کمک به اسکان اضطراری تبعه افغان خبر داد.

روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار تهران اعلام کرد: میادین میوه و تره بار تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی نفت، راه و شهرسازی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسات این کمیسیون خبر داد.

مراسم عزاداری سیدالشهدا در شب های محرم با رعایت فاصله اجتماعی در کوه خضر نبی در جوار شهدای گمنام برگزار می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است.

یزدانی گفت: صنایع استان خراسان رضوی قول تأمین روزانه 20 تا 25 تن اکسیژن مایع را برای کمک به بیماران کرونایی دادند.

حجت الاسلام دهقانی فرد گفت: برای روزهای تاسوعا و عاشوا، حرکت دسته‌ها در این 2 روز در تمامی نقاط سطح شهر به خصوص اطراف امام زادگان ممنوع بوده و ورود دسته‌ها به داخل اماکن مقدس و مذهبی اعم از حسینیه ها، امامزادگان، بقاع متبرکه و غیره نیز ممنوع است.

عباس موسوی گفت: طی شبانه‌روز گذشته شمار بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران به 3هزار و 700 نفر رسید.

به دلیل تحریم‌ها ارسال تجهیزات کمک داور ویدیویی به ایران امکان‌پذیر نیست.

در شرایطی که برخی از مسوولان، برگزاری هیات. های مذهبی را عامل تشدید کرونایی گزارش می‌دهند، اما ترافیک در نوار ساحلی بندرعباس و عدم برخورد نسبت به این حضور گسترده، عاملی موثرتر به نظر می‌رسد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی توئیتری از برگزاری جلسه اضطراری وزرای خارجه منطقه یورو با هدف بررسی وضعیت به وجود آمده در افغانستان خبر داد.