جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عباس کاظمی گفت: تعدادی از این عاملان توزیع و نمایندگان فروش در استان قزوین با استان‌های دیگر کار می‌کنند و در این حوزه به نوعی بازار سیاه درست شده است.

به‌مناسبت گرامیداشت هفته صنایع‌دستی، نمایشگاه و بازارچه عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی در شهرستان البرز راه‌اندازی شد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف اصلی ما باید این باشد که تیم بسیار قدرتمند و قوی را برای جام جهانی آماده کنیم.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد دوستداران ماهی ممکن است تا حدی با افزایش خطر ابتلا به ملانوم (نوعی سرطان پوست) مواجه باشند.

با اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه، هیچ یک از ائتلاف‌ها موفق به کسب 50 درصد آراء نشدند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد که تلفات روسیه در ماه ژوئن (خرداد) ممکن است از به 40 هزار نفر برسد.

با گذشت چهار روز از تصویب قانون بحث برانگیز امنیت غذایی در پارلمان عراق، سه استان ذیقار، بصره و دیاله در جنوب و شرق عراق روز یکشنبه شاهد اعتراضات مردمی شد.

«سیلیا فلورس» همسر نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا به همراه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تعدادی از بانوان فعال سیاسی و اجتماعی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

رسانه‌های آمریکایی از تیراندازی در یک باشگاه شبانه در ایالت ایندیانا و کشته شدن حداقل دو نفر خبر دادند.

مدیر دفتر روزنامه واشنگتن پست در قدس اشغالی گفت که بررسی های این رسانه ادعای رژیم صهیونیستی درباره تیراندازی به سمت شیرین ابوعاقله از سمت فلسطینی ها و نیز وجود تیراندازی متقابل را رد می کند.

رئیس جمهور آمریکا از طرح گروهی از اعضای دموکرات و جمهوریخواه مجلس سنای این کشور برای محدود کردن بکارگیری سلاح گرم استقبال کرد.

رئیس دفتر روابط عربی - اسلامی جنبش حماس با محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، علت تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را ناکام ماندن این رژیم در همراه کردن دمشق با سازشکاران برشمرد.

در حالی که تنها 150 روز دیگر تا انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا باقی مانده، تلاش‌های ناموفق دولت بایدن برای مهار تورم و قیمت بنزین، چشم‌انداز تاریکی را پیش‌روی وی و حزب دموکرات قرار داده است.

ارتش کره جنوبی از اقدام همسایه شمالی این کشور در شلیک چند راکت خبر داد.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از لغو روادید برای زائران ایرانی شرکت کننده در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: اعلان شعار «انا من حسین (ع)» فردا با حضور مسئولان ستاد مرکزی اربعین، حج و زیارت و برخی مسئولان فرهنگی و غیره کشور رونمایی می‌شود.