یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حسین جلالی گفت: این سفر نشان داد که ارتباط ایران با آمریکای لاتین برقرار شده است و هیچ فردی نمی تواند این ارتباطات را خدشه دار کند و همچنین این سفر نشان دهنده آن است که آینده بسیار خوب و امیدوار کننده ای در مناسبات ایران، ونزوئلا و کشورهای امریکای لاتین برقرار است.

وزیر ورزش و جوانان پس از دیدار ایران برابر الجزایر در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.

همایش پیاده روی جمعه گذشته در شهرستان زابل در حالی با تاخیر آغاز شد که در پایان هم با حواشی زیاد به صورت ناتمام رها شده و حتی مراسم قرعه‌کشی هم برگزار نشد.

در آخرین رنکینگ جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر شمشیرباز جوان ایران جهشی چشمگیر در رده‌بندی داشت.

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بوکس نونهالان کشورمان در سال‌جاری با حضور 25 بوکسور، از روز شنبه - 28 خردادماه به مدت 11 روز در مازندران برگزار می‌شود.

نخستین تمرین تیم ملی ژیمناستیک هنری در قطر برگزار شد.

باران‌زهی از تحویل 75 هکتار از اراضی اداره کل منابع طبیعی به این اداره در شهر محمدی سراوان به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

در حالی داستان بی آبی در سیستان و بلوچستان سال هاست ادامه دارد که چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران نیز سال هاست با مشکل بی آبی و افزایش قیمت تعرفه آب از تانکرداران روبروست.

علی رغم اینکه بازار اجاره مسکن در عدم نظارت داغ داغ است اما یک مشاور املاک بیرجندی از اجاره ملک های غیرمتعارف خودداری می کند که این با استقبال مستاجرین و مالکین همراه شده است.

وزش باد و باران و طوفان باعث خسارات زیادی در بخش های مختلف سیستان و بلوچستان بالاخص جنوب استان شده است.

افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، از جمله مصوبات مهم هیئت دولت در هفته گذشته بود که بر اساس آن حقوق بازنشستگان در سه گروه افزایش یافت. طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق ماه جاری از روز 25 خرداد واریز شود.

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به حذف ارز 4200 تومانی، این روند را موجب جمع‌شدن دامنه فساد و رانت از زنجیره تولید و جلوگیری از قاچاق دانست و گفت: در این شرایط تورم افسارگسیخته در بلندمدت کمتر خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از یک میلیون و 350 هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا قرار دارد و تا قبل از پایان تابستان تعداد قابل ملاحظه‌ای از پروژه‌های طرح نهضت ملی افتتاح می‌شوند.

متاسفانه از مدتها قبل از فرا رسیدن فصل تابستان شاهد افزایش نرخ رهن و اجاره منازل مسکونی بوده‌ایم که در نوع خود شگفت‌انگیز بوده است.

بخش های مختلف کشتی افراماکس 2 ساخته شده به دست مهندسان ایرانی است.

مصطفی کنارکوهی با بیان اینکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک انسان و دام است گفت: این بیماری در حیوان علائم خاصی ندارد اما می‌تواند انسان را تا مرز کشندگی پیش ببرد.