شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور حکمی، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس را به عنوان مدیر آکادمی و مدارس فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت از پیگیری برای گرفتن میزبانی مسابقات آسیایی اسکیت هاکی خبر داد.

عطاالله کاویان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در میانکاله طی روزهای اخیر به کمبود تجهیزات مهار آتش‌سوزی عرصه‌های طبیعی در مازندران نیز اشاره کرد و گفت: در میانکاله هم می‌بینیم که امکانات اطفاء نیست.

معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی شهر یاسوج از دستگیری عروس و داماد و فیلمبردار به جرم انتشار محتوای مجرمانه خبر داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته درکهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم گفت: شمار قربانیان همچنان هزار و 131 نفراست.

فرماندار شهرستان لنده از کم فروشی بالغ بر 90درصد واحدهای خبازی این شهرستان خبر داد.

به همت قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور یازده سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان بهمئی با هدف ترویج زندگی اسلامی ایرانی اهدا شد.

به همت بنیاد خیریه ابشار عاطفه ها 100 سری جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش این بنیاد اهداء شد.

با وجود افزایش قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد کیفیت و وزن نان ها در تنور خبازی ها بیات شد تا مردم پیگیر اجرایی شدن طرح فروش نان کیلویی در این استان باشند.

معاون آزمون سازی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1401 در هفته آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال در مقایسه با سال گذشته ظرفیت بیشتری از داوطلبان را پذیرش کنیم.

پاداش معوقه ملی پوشان از 3 مسابقه قبلی تیم ملی در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی امروز پرداخت شد.

وزیر ورزش و جوانان به محض ورود به دوحه در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.

فیلم‌های کوتاه «دانته»، «سفیدپوش»، «یاموسه» و «پیکره» در ششمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

خط مشی و اولویت‌های برنامه پنج ساله مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی ابلاغ شد.

حمید فرخ‌نژاد بازیگر فیلم «میجر» ساخته احسان عبدی‌پور، جایزه بهترین بازیگر بخش آسیا را در مراسم جایزه «سپتیمیوس» آمستردام دریافت کرد.

مینی سریال «هاتن گاردن» محصول 2019 انگلیس، که روایت سارقان آنالوگ در دنیای دیجیتال است، از شبکه چهار سیما پخش می شود.