دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

باتوجه به اقدامات تحریف گرایانه دشمن، همانطور که ابتدای انقلاب با نهضت سوادآموزی، بی‌سوادی ریشه کن شد امروز هم نیاز به نهضت سوادآموزی رسانه ای داریم تا افراد قدرت تحلیل داشته باشند و لازم است در عرصه جهاد تبیین، روشنگری مضاعف و مستمر صورت بگیرد.

احمدرضا محمدی با اشاره به اجرای 10کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هفشجان گفت: برای اجرای 10 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر هفشجان در سه جبهه کاری فعالیت اجرایی پیمانکاران شروع شده است.

در ادامه رقابتهای شمشیربازی قهرمانی آسیا و در بخش تیمی اسلحه سابر، تیم ایران به مدال برنز رسید.

در جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی، بودجه فدراسیون کشتی بررسی شد.

در کل جهان کودکانی هستند که به دلیل فقر و تنگدستی مشغول به کار هستند و در خیابان ها دست فروشی می کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر وزیر خارجه پاکستان به تهران خبر داد و همچنین رئیس جمهور ترکمنستان در ر‌أس هیأتی به کشورمان خبر داد.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: راه اندازی بازارچه های مرزی مشترک با پاکستان با همکاری دولت پاکستان و استانداری سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است.

متن پیشنویس قرارداد خواهر خواندگی قزوین و شهر نین بین جمهوری ویتنام به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

قناعت از افزایش سقف اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان به 7 هزار و 200 میلیارد تومان خبر داد.

یکی از حساس ترین و سخت ترین مرحله از تربیت فرزندان در سنین میان 3 تا 5 سالگی است؛ در این مقطع سنی کودک تا حدودی مستقل شده و هر لحظه در صدد اندوختن تجارب بیشتر است. از این جهت آشنا شدن با شیوه تفکر کودکان در 5 سال ابتدای زندگی بسیار با اهمیت است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه فراجا در دستگیری سریع و قاطع سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران قدردانی کرد.

بندر امام (ره) در غربی‌ترین نقطه خلیج فارس و بندر چابهار در شرقی‌ترین نقطه دریای عمان، میزبان کشتی‌های حامل گندم‌هایی هستند که اخیراً در این دو بندر پهلو گرفته‌اند.

نمایش نومیدکننده، رقت بار و پراشتباه تیم ملی برابر الجزایر موجی از دلشوره و نگرانی را در فاصله 4 ماه مانده به جام جهانی را به همراه داشت.

به نظر می رسد که بازار مسکن و اجاره بها همچنان با ثبات فاصله زیادی دارد و نیاز است تا دولت با سیاست هایی این بازار را کنترل کند.

رئیس جمعیت هلال احمر، از آمادگی هلال احمر برای ارسال دارو و اعزام کاروان سلامت به سریلانکا خبر داد.

حجت الله عبدالملکی در توئیتی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور نوشت: به زودی بسته‌های ویژه ای برای بازنشستگان در نظر گرفته خواهد شد.