جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جمهوری اسلامی ایران توانسته از مرحله دفاع ترکیبی وارد عملیات آفندی با قدرت واکنش سریع شود و اوج قدرت و مقابله به مثل کشورمان را به رخ می‌کشاند،

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که باید با مقام‌های ایران بنشینیم و به وضعیت رسیدگی کنیم.

رئیس کره شمالی در پیام تبریکی به رئیس جمهور روسیه به مناسبت روز ملی این کشور حمایت کامل خود را از روسیه اعلام کرد.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی درباره الزامات پیشبرد اهداف دولت در زمینه حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال و ساماندهی فعالیت‌های غیرسازنده برخی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اتخاذ کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: به زودی نظر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان به رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه مجلس ارسال می‌شود تا مصوبه دولت در هیات تطبیق مصوبات مورد بررسی قرار گیرد.

هیأت دولت «آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه سلامت» را تصویب کرد.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تعیین نصاب معاملات در سال 1401 را امضا و ابلاغ کرد.

آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز هیات دولت تاکید کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به هیچ وجه و با هیچ بهانه‌ای تعطیل و یا روند کاری آن با اخلال مواجه شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای از رای اعضای این کمیسیون برای تهیه گزارشی از بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور به منظور قرائت در صحن علنی مجلس خبر داد.

رئیس منابع طبیعی گچساران گفت: آتش سوزی مراتع چرزو در روستای دیل گچساران با تلاش نیروهای امدادی مهار شد.

دادستان شهرستان دنا به موضوع تخلفات در حوزه توزیع آب کشاورزی ورود کرد و خواستار تشکیل پرونده قضایی شد.

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با حضور مسئولان کشوری و استانی در موزه تاریخی قاجار تبریز برگزار شد.

در شرایطی که در ماه های گذشته موضوع تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد اما تشکیل این ستاد و اجرای برنامه های آن در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: آن چه تیم ملی نیاز دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید حمایت کاملی از تیم ملی انجام خواهد شد.

ترکیب تیم ملی پاورلیفتینگ با لوازم ایران برای شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور هند مشخص شد.

جمعی از مغازه داران در تهران در اعتراض به طرح پیشنهادی وزارت اقتصاد برای مالیات بر تراکنش‌های بانکی مغازه‌های خود را تعطیل کردند، این تجمع در برخی شهر‌ها مانند اراک هم اتفاق افتاده است که مسئولان اداره مالیات استان با حضور در بین کسبه به سوالات آنها پاسخ دادند.