جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

یکشنه 22 خرداد همزمان با ششمین سالگرد درگذشت استاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب رادیو ایران ویژه برنامه «ژرفا» را تقدیم می‌کند.

زلزله‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر حوالی راور در استان کرمان را لرزاند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای رسیدگی به شکایات مربوط به ثبت اختراعات در مراجع صالحه قضایی خبر داد.

بانک مرکزی به صرافی‌ها اجازه داد ارز اسکناس صادرکنندگان را با نرخ توافقی، خریداری و به متقاضیان ارز بفروشد.

وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی تقاضای نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

یک روزنامه آمریکایی، رئیس‌جمهور جنجالی سابق ایالات متحده را هیولایی توصیف کرد که حاضر به کنار کشیدن از اقدامات و دروغ‌های زننده خود نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بنا شد تا کمیسیون در بحث افزایش اعتبارات سازمان انتقال خون نامه‌نگاری با رئیس‌جمهور داشته باشد تا حتی‌الامکان اعتباراتی به این سازمان تخصیص یابد.

مراسم بزرگداشت زنده یاد نادر طالب زاده، روز دوشنبه در سالن قصر شیرین باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نایب رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتور از پیگیری مذاکرات با سه گزینه نهایی سرمربیگری تیم خبر داد.

باشگاه پرسپولیس یک بازیکن جدید جذب کرد.

غلامرضا رضوانی گفت: برخی از اتباع بیگانه حاضر نیستند از درآمد بالای روزانه بگذرند و به کار در چهار راه ها ادامه می دهند.

پس از 3سال توقف و زمین گیری یکی از مهم ترین واحدهای فولادی ایران با همت و پیگیری های مستمر مسئولین استانی و همچنین پیگیری ویژه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه، کارخانه مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا دوباره به مدار تولید بازگشت.

غلامرضا محرابی گفت: تاکنون موردی در استان گلستان مبتلا و یا فوتی براثر بیماری تب کریمه کنگو گزارش نشده است، این بیماری بین دام و انسان مشترک است و این ویروس در دام بیماری بالینی ندارد.

عبدالرضا روشن نژاد گفت: برنامه جهاد کشاورزی در سال جاری احداث 2 هزار هکتار گلخانه در استان البرز خواهد بود که در راستای بهره وری آب و استفاده بهینه از اراضی خرد کشاورزی استان انجام می شود.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با عنوان ایران زیرسایه خورشید، در جشن میلاد امام رضا (ع) و در اعتراض به هتک حرمت به ساحت امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس، در میدان انقلاب خیابان کشاورز در تبریز برگزار شد.