دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به لزوم تامین نیازهای رفاهی و معیشتی نیروهای انتظامی گفت: اصلی‌ترین نیاز معیشتی کارکنان انتظامی، مسکن است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و برگشت قانون در مسیر مجلس و شورای نگهبان بدون شک موجب جامع تر شدن قانون شده و این امکان را که در بازه زمانی دیگر امکان لغو آن وجود داشته باشد را به حداقل می رساند.

حجت الاسلام فردآقایی گفت: تاکنون نزدیک به 40 اجرای رسمی در سطح استان بازخوانی شده که جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر از نونهالان و نوجوانان خوزستانی به همراه خانواده های خود در این اجرا شرکت داشته‌اند.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: برای انتخاب 2 خبره ورزشی بانوان اصلا روی شخص خاصی جلو نرفتیم.

اولسبلنگاه نام روستایی بهشتی در استان گیلان و در شهر ماسال و جایی ییلاقی با طبیعت دلفریب و چشم نواز است. این منطقه شکل قدیمی خود را حفظ کرده است و از هجوم امروزی سنگ ها و سیمان ها در امان مانده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهور دستور اکید داده که هر آنچه مورد نیاز تیم ملی فوتبال است، باید فراهم شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احتمال ثبت‌نام مجدد در نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت: در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی‌نشده مواجه شدیم.

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به ورود توده گرد و خاک به کشور طی امروز و فردا از احتمال آب‌گرفتگی معابر و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی در برخی استان‌ها خبر داد.

وزیر فرهنگ در نشست خبری مشترک با حسن ناظم وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی کشور عراق گفت: امیدواریم نتایج سفر وزیر فرهنگ کشور دوست و همسایه عراق به ارتقای سطح کیفی و کمی تعاملات فرهنگی و هنری میان دو کشور منجر شود.

سریال تیراندازهای مرگبار در مسلح ترین کشور جهان با وجود نگرانی های گسترده مردم، همچنان ادامه داشته و این بار در ایالت ایندیانا دو کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

به همت ناحیه مقاومت بسیچ سپاه سیب و سوران اهالی روستای کهن میر به مناسبت دهه کرامت به صورت رایگان ویزیت شدند.

اشرفی گفت: پس از اجرای طرح ساماندهی یارانه‌های حوزه آرد و نان در استان، هیچ‌گونه افزایش قیمت نان نداریم و مردم از این بابت نگران نباشند.

دین محمد چهاندیده گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت بر اثر بارش باران در سراوان و سیب و سوران گزارش نشده است.

تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم بهره‌گیری از تولیدات رسانه‌ای و هنری برای تعمیق معرفت دینی در جامعه تأکید کرد.

مدیر شبکه دو سیما طی احکامی ناصر آراسته، سحر دانشور و مرضیه فرآورده را به مدیریت بخش‌های مختلف در شبکه دو منصوب کرد.

قیمت نفت در معاملات جاری بازار جهانی در پی افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در پکن و نقش بر آب شدن امیدها به بهبود تقاضا برای سوخت در این کشور، بیش از دو دلار سقوط کرد.