جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مهدی تیموری مبلغ مذهبی منطقه محروم کرناچی است که حدود دو سال است که در این منطقه به تبلیغ اسلام می پردازد و در کنار آن به مسائل عمرانی و شناسایی افراد نیازمند توجه کرده است

استاد چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پیر چشمی کم شدن دامنه تطابق انسان برای کارهای نزدیک است.

طبق گفته مقامات بهداشتی در آمریکا علائم آبله میمونی در برخی از کشورها و برخی از موارد متفاوت با علائم شناخته شده در گذشته است.

افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش چشمگیر سرقت بنزین از جایگاه‌های پمپ‌بنزین در انگلیس شده است.

شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 101 قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد خلاف ایران، در سطح جهان حتی آزادترین اقتصاد‌های جهان به بازار مسکن و اجاره و زمین که می‌رسند، قانونگذاری کرده، در قیمت‌ها دخالت می‌کنند و اجازه دلالی در این بازار را نمی‌دهند تا همچنان این بازار به عنوان کالای مصرفی و نه سرمایه‌ای باقی بمانند.

تالاب مره قم یکی از بزرگترین تالاب های فصلی استان قم است که از طریق رودخانه دائمی شور تغذیه می شود ولی متاسفانه در این سالها به دلیل بی توجهی نهادهای مسئول و ساخت غلط و تهدید کننده بند پخش سیلاب در مسیر رودخانه شور، مرگ تدریجی را برای این تالاب ایجاد کرده اند.

مردم روستای شیرین سو از توابع شهرستان مانه و سملقان با محرومیت هایی مانند عدم بهره مندی از آب شرب و مشکلات شدید بهداشتی رو به رو هستند.

کنکور تا 1405 به صورت پلکانی حذف می‌شود.

حسن روح‌الامین معتقد است برای امام رضا (ع) کار کردن، متفاوت از همه ائمه اطهار (ع) است و رنگش فرق می‌کند.

با توقف روند فروش بلیت کنسرت همایون شجریان به دلیل تراکم بالای مراجعه کننده، این خواننده موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.

ساختمان "عدالت 2" متعلق به تعاونی بیمارستان ابوذر در منطقه 300 دستگاه اهواز، یکی از ساختمان‌های بدون پایان کار و نیمه کاره است که به بهره‌برداری رسیده و حدود 80 خانوار در آن ساکن هستند اما با توجه به شرایط بسیار خطرناک ساختمان، حالا چند روزی است که اهالی از ترس خراب شدن ساختمان بر سرشان زندگی‌شان را در خیابان می‌گذرانند.

«هسل» به معنای آب راکد نام یکی از جاذبه های دیدنی و بکر مازندران است

یکی از عوامل اصلی گرانی میوه عدم نظارت بر بازار است و کشاورزان نه تنها نقشی در گرانی میوه ندارند، بلکه دلالان نبض بازار را در دست گرفته‌اند.

مرادی گفت: استان کردستان به دلیل وجود امنیت و همچنین نیروهای مختصص و توانا و منابع طبیعی زمینه جذب سرمایه‌گذار را در خودش دارد و در کنار این مولفه‌ها بازار فروش و ارتباط مرزی با عراق از مزیت‌های مهم دیگر این استان است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: پرستاران قرارداد کار معین و طرحی که در دوران کرونا و دو سال گذشته با وزارت بهداشت همکاری کرده اند در اولویت استخدام قرار دارند.