یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دومین برنامه «عصر جدید» برای اعلام سه فینالیست این برنامه که قرار بود یکشنبه روی آنتن برود، به دوشنبه موکول شد.

رایزن بازرگانی ایران در عمان گفت: صادرات کالا به عمان در 2 ماه سال 1401 به 203 میلیون دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 126 درصد از نظر ارزشی افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی زمین تأمین شده که در مرحله نهایی الحاق یا تغییر کاربری هستند.

جشنواره لوکارنو 2022 با اهدای جایزه یک عمر فعالیت هنری از کوستا گاوراس قدردانی می‌کند.

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور بررسی ابعاد و ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه برگزاری جشنواره برگزار شد.

در حج تمتع امسال به زائران بیت الله الحرام تعداد 500 یورو به قیمت نرخ ارز بازار متشکل یا به عبارتی نرخ صرافی به عنوان ارز همراه تخصیص می یابد.

مجری طرح نیروگاه‌های خصوصی شرکت برق حرارتی گفت: نخستین واحد گازی نیروگاه مهتاب کویر (زرند کرمان) به ظرفیت 162 مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تا پایان شهریور تقریبا 50 خودرو یا مدل‌های فروش خودرو، از دایره قرعه کشی خارج می‌شود.

نبوی فرد با بیان اینکه حدود 3 درصد جمعیت عشایر ایران در 13 شهرستان استان خراسان رضوی مستقر هستند، گفت: جمعیت عشایر کشور نقش مهمی در تامین سفره مردم به ویژه تولید گوشت قرمز دارند و تعریف و نگاه ما به جامعه عشایری، هر چادر عشایری یک کارگاه تولیدی است.

جعفری به عدم هماهنگی بانکهای استان با واحدهای تولیدی غیرفعال اشاره کرد و گفت: در این راستا ایجاد یک دستور العمل جدید و واحد برای تأمین سرمایه گردش واحدهای تولیدی توسط بانک مرکزی مورد نیاز است.

جمعی از نمایندگان مجلس ضمن محکومیت قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، حمایت خود از توقف فعالیت دوربین‌های نظارت فراپادمانی را اعلام کردند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات نبودیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم؛ این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده.

بهی گفت: 88 میلیارد ریال تسهیلات به 16 طرح فناوری استان پرداخت می‌شود که این طرح‌ها به بانک عامل معرفی شدند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به 141 هزار و 350 نفر رسید.