یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

یک خانم ایرانی بلاگر حوزه گردشگری از طریق فم‌تریپ که شاخه ای از حوزه گردشگری است حرکتی را با شعار Feel Iran (ایران را حس کن) آغاز کرده که این حرکت توسط ضد انقلاب و براندازان در حال تبدیل به پروژه ای دیگر در راستای ایران هراسی است!

"علوی" با بیان اینکه قطع یقین لایروبی رودخانه‌های درون شهر از تکالیف شهرداری ها محسوب می شود اما تنها معضل اساسی رودخانه های شهر رشت بحث لایروبی نیست، گفت: آزادسازی حاشیه رودخانه‌های شهر رشت و ایجاد فضای سبز از دیگر اقدامات شهرداری رشت در سالهای اخیر بوده است و قطعا استمرار این روند با همکاری هر چه بیشتر شرکت آب منطقه‌ای تسهیل می‌شود.

استاد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه سیاست کلی ایران تاکنون عدم درگیری مستقیم با اسرائیل بوده و آن ها هم تا این اواخر به شکل نیابتی در حال مقابله بودند اما افزایش توان تسلیحاتی ایران و افزایش نگرانی های امنیتی اسراییل باعث شد آنان وارد فاز جدیدی از رویارویی شوند و ایران هم در مقابل به شکل پدافندی اقدامات تقابلی را انجام داد و به اصطلاح قرآنی چشم در برابر چشم و گوش...

امروز قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی با 244 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 27 هزار و 44 تومان شد و قیمت سکه طرح جدید هم با یک میلیون و 360 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به 16 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت یک امر مهم و ضروری است و باید در همه قوا، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، مالی و اقتصادی به کار گرفته شود.

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ورودی آب سد‌های استان زنجان به طور میانگین 45 درصد منفی است، گفت: میزان بارندگی‌ها نیز نسبت به متوسط دوره بلند مدت آماری 28.5 کاهش دارد.

آمار ثبت‌شده در گیشه حکایت از افزایش استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» همزمان با فروش بلیت نیم‌بها برای این فیلم در روز ولادت امام رضا (ع) دارد.

امروز یک شنبه 22 خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 14.80 واحدی به یک میلیون و 532 هزار واحد رسید.

کتاب «راهنمای دیپلماسی عمومی در مأموریت‌های برون‌مرزی؛ اصول اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خارجی» به همت «نوید کمالی» و «عباس محمدیان» تألیف و تدوین و از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش یک فیلم موافقت کرد.

جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در دیدار نمایندگان تقدیر کرده و تاکید کردند: با همراهی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنیم.

همزمان با هفته محیط زیست، بسته آموزشی زیست محیطی شامل دو عنوان کتاب و دو حلقه لوح فشرده آموزشی، روز یکشنبه با حضور مسؤولان محیط زیست و آموزش و پرورش استان قم رونمایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اتمام 100 درصدی پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد خبر داد.

تجملیان، رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد، گفت: وظیفه دولت است که با تخصیص بودجه نیاز مهم و حیاتی کشور به اینترنت در نقاط کور را بعد از گذشت قریب به سه دهه از ورود موبایل به کشور مرتفع سازد.

وزیر امور خارجه گفت: طرف مقابل هرگاه زیاده خواهی کرده از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا طرف مقابل بداند که منافع و آسایش ملت ایران برای ما مهم است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن طبق قانون 18 درصد است ولی برای اقشار خاص، مابه التفاوت آن با نرخ سود یارانه ای از محل صندوق ملی مسکن پرداخت می شود.