یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کاروان زیر سایه خورشید با استقبال مردم شهرستان سوادکوه وارد این شهرستان شد.

جشن بزرگ زیر سایه خورشید به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت با شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان نکا در پارک ملت برگزار شد.

آصفری گفت: صحبت‌های وزیر کار در خصوص مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان کارگری رضایت نمایندگان را به همراه نداشت، درخواست نمایندگان ابطال مصوبه هیئت‌وزیران است و توقع این است که دولت نسبت به ابطال و اصلاح مصوبه خود اقدام کند و در غیراینصورت مجلس از طریق قانونی درخواست ابطال این مصوبه را خواهد داشت.

علیرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه عدم درج قیمت به عنوان بیشترین تخلفات 35 درصد از پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: از تاریخ 20 اردیبهشت ماه تاکنون در حوزه کالا و خدمات 1455 فقره پرونده در سامانه تعزیرات ثبت شده است.

امیرحسین فخرآوران با بیان اینکه طبق قرارداد فی مابین ما و پیمانکار مقرر شد اگر به تورم و مشکلات خاصی نخوریم، این پروژه با پیشرفت 75 درصدی تا پایان امسال به بهره‌داری برسد؛ گفت: 25 درصد باقیمانده شامل 8 درصد تکمیل حجره‌ها و 17 درصد آماده سازی محوطه لازم می‌شود تا احداث و تکمیل فاز نخست میدان بار ساری به اتمام برسد.

رضا افلاطونی گفت: در راستای خرید گندم و کلزا به عنوان دو کالای استراتژیک کشور و استان، 20 مرکز خرید تجهیز و ناظران و کارشناسان مربوطه مستقر شدند.

پورسلمان گفت: اگر ما سرانه استاندارد کشور را یک مترمربع در نظر بگیریم می‌بینیم که سرانه ورزشی یزد با توجه به وسعت شهرستان و استان و جمعیتی که دارد، خیلی کم است.

ساسان شهری گفت: "پویش کاغذ مهربانی" با هدف بازیافت کاغذهای باطله و تجهیز کارگاه‌های مدارس در سطح استان اجرا می‌شود.

توهین به رسول اکرم (ص) و ائمه (ع) ایجاد یک جنگ روانی تبلیغی بر ضد اسلام و مسلمین است و ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس، که در آن به امام رضا (ع) توهین شده بود با محکومیت شدید علمای اهل سنت استان بوشهر همراه شد.

یکی از مخازن محل دپو گندم که در مسیر روستای پیج سیدجابر توابع شهرستان حمیدیه قرار دارد؛ ظهر امروز فرو ریخت.

سیدمحمد علوی از فوت یک بانوی شادگانی بر اثر ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو خبر داد و گفت: یک مورد دیگر ابتلا به این بیماری در منطقه عین دو اهواز شناسایی شد که به موقع زیر درمان قرار گرفت و حال عمومی وی خوب است.

رئیس کل بانک مرکزی در میرداماد میزبان صرافان ارزی است تا هماهنگی‌های لازم برای اجرای سیاست‌های جدید با فعالان بازار ارز را انجام دهد.

به پاس زحمات و فداکاری کادر درمان در دوران کرونا دیوار نگار مدافعان سلامت در یکی از زیر گذرهای بلوار جمهوری نصب شد.

معاون مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به اینکه اسطورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان گمنام هستند، گفت: شهدا و اسطوره‌های بیشماری در ارتش و به ویژه در نیروی هوایی وجود دارد که می‌توان صدها فیلم و سریال درباره آنها ساخت.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: روزانه 200 تا 300 میلیون دلار در بازار حواله معامله می‌شود که عرضه بیشتر از تقاضاست. از ابتدای امسال تا 20 خرداد 8 میلیارد و 100 میلیون دلار در بازار حواله معامله داشتیم.

طی مراسمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی، قرارگاه مرکزی جاده‌ای ستاد اربعین حسینی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح شد.