یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حمید آهنگری گفت: جشنواره «کیاسر، شهر آداب‌وسنن کهن» در روز پنج‌شنبه 26 خردادماه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و نمایش ظرفیت‌های گردشگری، توریستی، کشاورزی، صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوای استان گلستان معتقد است که آرد دولتی که هر کیلو کمتر از یک هزارتومان به دست واحدهای خبازی می رسد در بازار آزاد چند ده برابر آن فروخته می شود و این مسئله مجاری تخلف وسوسه انگیزی برای واحدهای خبازی به وجود آورده است.

نداشتن بازارچه های فروش، بیمه نبود، تسهیلات و سرمایه درگردش در صدر لیست درخواست های فعالان صنایع دستی مازندران قرار دارد و سال ها است با انبوه مشکلات اما با عشق در این رشته فعالیت می کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی در تهران ساخته می‌شوند که فاقد پروانه ساخت هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید آب مجتمع 20 روستایی سورک شهرستان جاسک با هدف تامین نیاز آبی شرب مردم در آستانه تابستان خبر داد.

خوزستان در دمای بالای 50 درجه با تنش‌های آبی دست‌وپنجه نرم می‌کند و همچنان بعضی شهر‌ها و روستا‌ها در انتظار آب هستند.

چیزی که در سال جاری بیش از هر زمانی پر رنگتر شده بود؛ حضور اقشار مردم از هر طیف و طائفه ای در اجتماع امام رضایی ها بود، مردم جنوبی ترین نقطه کشور علاوه بر اینکه عشق و اردات خود را به امام هشتم به نمایش می گذاشتند هر گونه هتک حرمت به بارگاه و جایگاه امام رئوف را محکوم کردند.

دریکوند گفت: 150 نقطه بحرانی و نیمه بحرانی حریق در استان لرستان شناسایی شد.

مراسم اختتامیه جام استعدادیابی ورزشی یادواره شهدای 15 خرداد با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

رضا یعقوبی با تکذیب خبر گرانی و تغییر در نحوه عرضه بنزین گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه سوخت استان قزوین وجود ندارد و شهروندان می‌توانند از سهمیه کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه‌دارن بدون محدودیت استفاده نمایند.

علی سلیمی گفت: با اقدامات ایمن سازی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توانسته ایم شدت وقوع حوادث ترافیکی راه های برون شهری را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران مقابل قزاقستان شکست خوردند و نتوانستند جایگاه خود را نسبت به دور قبل ارتقا بدهند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همه بازیکنان تیم ملی امسال ستاره هستند و می‌توانیم در جام جهانی کاری کنیم کارستان.

پسران ایران جهت حضور در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان قهرمانی جهان عازم یونان شدند.

رئیس جمهور گفت: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت ایران است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اطلاعات و سوابق پرداخت مردم در سامانه‌های شهرداری حذف نشده است.