یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

برخی از ورزشکاران بورسیه کمیته بین‌المللی المپیک در کمیته ملی توافق‌نامه را امضا کردند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس از تدوین منشور عملکرد مجلس برای دو سال آینده خبر داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب پیرامون حسابرسی شرکت‌های دولتی، خواستار اهتمام جدی‌تر دیوان محاسبات در این مقوله پُر اهمیت شد.

حسینی گفت: ادیبان و شعرای مختلفی بودند که در ابتدا همراه انقلاب بودند و در ادامه مسیر خود را عوض کردند اما استاد سبزواری تا آخر انقلابی ماند.

ذاکریان از صدور 6 مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان طی سال جاری خبر داد.

فعال گردشگری خراسان جنوبی گفت: توسعه صنعت گردشگری کویر نیاز به تکمیل زیرساخت ها دارد و اگر شرایط برای تردد گردشگران فراهم شود، ثروت عظیمی وارد روستاها می‌شود که می‌تواند مردم این مناطق را از فقر نجات دهد.

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی، احسان خواجه رضایی به عنوان مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد و رئیس شورای هماهنگی هماهنگی راه و شهرسازی استان دارالعباده منصوب شد

معاون وزیر آموزش و پرورش از فعالیت 1200 پایگاه سنجش کلاس اولی‌ها خبر داد.

باران زهی از تحویل 75 هکتار از اراضی اداره کل منابع طبیعی به این اداره در شهر محمدی سراوان به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

کمیته برگزاری مراسم جایزه بازی جوانمردانه جهانی از کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی برای حضور در مراسم سالیانه خود دعوت کرد.

سعید کاظمی‌پور از فعالیت بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب 20 کانون تخصصی رضوی در استان کرمان خبر داد.

برهانی گفت: با توجه به بحث تغییر اقلیم که ایجاد شده است، الگوی بارش‌ها به سمت آخر فصل زمستان و فصل بهار دارد جابجا می‌شود.

سید حمیدرضا توحیدی گفت: دوره جدید کلاس‌ها از ابتدای تیر ماه آغاز می شود و بعد از گذشت چند سال، اولین تابستانی است که کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می شود.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع)‌، کاروان نمادین آن حضرت در شهر مرزی سرخس به حرکت درآمد.

فراتی معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان یزد گفت: نیاز مصرف مشترکین شرکت توزیع به برق در سطح استان به حدود1100مگاوات در روز رسیده است.

حجت‌الاسلام حسینی کیا گفت: مشکلات بازنشستگان، با درنظر گرفتن چند درصد افزایش حقوق حل نخواهد شد بلکه این موضوع نیازمند یک تحول جدی است.