شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فاطمه آزادی گفت: باید به فرد گرما زده شربت های کم شیرین داده شود تا بدن فرد دچار شوک و تشدید علائم گرمازدگی نشود تا شرایط گرمازدگی آرام آرام برطرف شود.

پیشکسوت وزنه‌برداری و قهرمان المپیک 2012 لندن گفت: مصاحبه مرادی با رسانه سعودی معاند وقتی 2 بار و بیشتر تکرار می‌شود، برنامه ریزی شده است و شاید هم حامل پیامی برای مدیران کشور بوده.

محبوبه معین مقدس با بیان اینکه دانشگاه کوثر از سمت وزارت علوم با بی مهری مواجه شده است، گفت: عدم پذیرش در رشته های فنی و مهندسی و محدود شدن به رشته های علوم پایه تا مرحله ادغام این دانشگاه پیش رفت.

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکرات هنوز هیچ اقدامی در خصوص بازآفرینی مترو و خرید تجهیزات صورت نگرفته است.

منابع رسانه‌ای پایتخت از علاقه باشگاه استقلال برای جذب سرمربی تُرک‌تبار تیم تراکتور خبر می‌دهند.

عطاءالله ابراهیمی گفت: هدف اصلی طرح تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان ساماندهی بیشتر بر روی نحوه پخت و کیفیت نان، جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد است.

حاشیه تبریز با ساخت و سازهای غیرمجاز مواجه است که با توجه به قرارگیری در روی خط گسل این مناطق می تواند خطری جدی برای روزهای بحران تلقی شود.

محمد کاظم منزوی گفت: امروز فرایند نصب دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های سطح چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهم گزارش کامل عملکرد خود در رابطه با جمع آوری معتادان متجاهر را به شورای شهر تهران ارائه دهد.

"ولی الله‌وردی‌اف" و "جهاد باباکشی زاده" از جمله دینداران محبوس زندان قوبستان آذربایجان هستند که دیروز و امروز به "اعتصاب غذای شهادت" پیوسته‌اند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این قطعنامه به معنای تاثیرپذیری مستقیم آژانس از محافل صهیونیستی است، این اقدام همکاری‌های بسیار سازنده داوطلبانه و سخاوتمندانه ایران با آژانس را نادیده گرفته و مسیری است که تداوم آن حتماً به سود مذاکرات جاری دیپلماتیک نخواهد بود.

حمیدرضا حیدری گفت: به برکت میلاد امام مهربانی‌ها چهار زندانی جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه، خیرین و نیکوکاران استان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

خسرو کیانی گفت: یک پروژه عظیم 90 میلیارد تومانی در عرض 20 روز بدون یک ریال اعتبار و با استفاده از ظرفیت داخلی دستگاه‌ها در شهرک منظریه انجام شد با توجه به اینکه مردم در ابتدا باور نمی‌کردند این پروژه انجام شود.

نعمت‌الله تقی‌زاده گفت: با ورود دستگاه کارتخوان به نانوایی‌ها به هیچ عنوان قیمت نان افزایش پیدا نخواهد کرد.

بناوند گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی، کارگاه‌های صنایع‌دستی زندان مرکزی بندرعباس تجهیز شدند.

محمدحسین فقیه گفت: بودجه سال جاری را برای شهرداری جویبار 100 میلیارد تومان در نظر گرفتیم که 60 درصد بودجه را برای پروژه‌های عمرانی و 40 درصد بودجه را صرف امور جاریه شهرداری می‌شود.