یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به تیم ملی هندبال مردان ایران و دومین حضور در مسابقات قهرمانی جهان انداخت.

اعضای جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند از برتری نسبی‌شان در این مجلس برای تحقیقات در خصوص پرونده فساد پسر رئیس‌جمهور آمریکا استفاده کنند.

سفیر چین در ایران گفت: خوشبختانه روابط چین و ایران بسیار قوی و تنگاتنگ است و حجم مبادلات ایران و چین از 15 میلیارد دلار سال گذشته فراتر می‌رود.

وزیردفاع آمریکا گفته است که تلاش های مسکو برای جلب حمایت کشورهایی مانند ایران و کره شمالی چالش های امنیتی جدیدی را برای ایالات متحده و متحدانش ایجاد کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه 80 درصد گازهای گلخانه‌ای توسط 3 کشور جهان تولید می‌شود، گفت: برای موضوع تغییرات اقلیم از کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بهره مند شده‌ایم.

سومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور با معرفی افراد برتر در 4 رده سنی پایان‌یافت.

آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و فرماندهی بسیج محلات و مساجد بوشهر با موضوع «همکاری در جهت تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات اسلامی» برگزار شد.

یک رسانه اپوزیسیون فارسی زبان خارجی با انتشار یک گفتگو و فایلی صوتی مدعی عدم بازگشت حسین ثوری به ایران شده است.

دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

برخی چهره‌های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند.

امید ابراهیمی امشب در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با شروع مجدد مسابقات لیگ بر فوتبال، هواداران فولاد دیگری را خواهند دید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با دوربین سایت فدراسیون جهانی فوتبال به مصاحبه پرداخت.

اخیرا به دنبال اعلام یک رسانه آلمانی، آمریکایی ها مدعی شده اند که مذاکرات هسته ای با ایران برای همیشه پایان یافته است؛ ادعایی پوچ که پیامدهای سنگین تری برای آنها به دنبال دارد.

معاندین شامگاه امروز فیلمی از اغتشاش و نا آرامی اردبیل در فضای مجازی منتشر کردند که با واقعیت همخوانی نداشت، فیلم منتشر شده در واقع میدان سرچشمه اردبیل و مربوط به روزهای اول اغتشاش در شهریور ماه است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با بیان این که برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: تجمع اقتدار بسیجیان 5 آذرماه در مصلی قدس برگزار می‌شود.