یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: بایدن از همان روز نخست امنیت اسراییل را به خطر انداخت و برای ورود مجدد به برجام به ایران التماس کرد. این توافق در گذشته فاجعه بود و اکنون فاجعه بار‌تر شده است.

طرحی های گرافیکی با عنوان «گلوله جنگی هشتگ» را مشاهده می کنید.

بسیاری از کشورها به سمت کاربردی کردن سوخت های پاک و تجدید پذیر رفته اند و اولین گام برای این منظور، ساخت خودروهای برقی در بسیاری از این کشورها می باشد.

طرحی گرافیکی با عنوان «خشاب هشتگ» را مشاهده می کنید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گلایه‌های مردم به جای خود باقی است. من پشت تریبون مجلس خواست مردم را مطرح می‌کنم، اما عملیات فریب دشمن هم دارد خودش را نشان می‌دهد. هوشیاری مردم آنها را از همراهی ناامید کرد.

روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

شهردار تهران در پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

براساس اعلام مسوولان سازمان غذا و دارو درحال حاضر رفع کمبود انسولین در کشور است، با توجه به سیاست‌های سازمان غذا و دارو، واردات و تامین برخی برندهای انسولین برای پوشش کامل نیاز بیماران، در کنار تولیدات داخلی نیز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اسبق شرکت ملی گاز ایران با اشاره به میزان مصرف بالای گاز عده‌ای مرفه گفت: سیاست قیمت‌گذاری قطعاً در میزان مصرف کارساز است و نظام تعرفه‌گذاری پلکانی بهترین مسیر حصول عدالت قیمتی خواهد بود.

سردار عوضعلی فقیری گفت: مهمترین شاخصه تفکر و فرهنگ بسیجی ولایت پذیری و ولایت محوری و بسیج بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است.

محمدامین محمدی گفت: نیاز است تا دستگاه های بزرگ، نظیر منطقه آزاد، اداره بنادر و شهرداری جهت ساخت سینما و توسعه هنری شهرستان چابهار ورود کنند.

محمدرضا کرد از تشکیل 80 تیم امدادی با حضور یک هزار و 120 نفر دانش‌آموز در مدارس شهرستان ایرانشهر خبر داد.

هیچ ناظری بهتر از خود مردم برای نظارت بر اصناف نیست، سامانه 124، پل ارتباطی بین مسئولین و مردم برای رسیدگی به شکایات آنان به صورت شبانه روزی و فوریت است.

کشاورز گفت: آنفولانزا یک بیماری حاد ویروسی است که در شروع با علائم سبک و خفیف سرماخوردگی همراه است که به راحتی می‌توان در خانه و با انجام دستورات طب سنتی آن را درمان کرد.

در شورای برنامه‌ریزی استان پیشنهاد شد تا بخشی از ساختمان‌های مازاد دولتی در قالب تفاهم‌نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود تا فضای خوابگاهی برای متخصصیان و پزشکان به ویژه دانشجویان ارشد و دکتری فراهم شود.

سه مصوبه مشارکت بخشداران و دهیاران در تهیه و تنظیم اطلس بی‌سوادان، تامین 50% هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری و تجهیز مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش به تصویب شورای آموزش و پرورش استان رسید.