دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

شنبه 28 آبانماه در جریان تجمع اغتشاشگران در منطقه والفجر و کمربندی شهر شیراز ماموران امنیتی سپاه فجر استان فارس موفق به دستگیری 2 نفر از اغتشاشگران با سلاح گرم شدند.

سیاوش مسلمی با بیان اینکه ملت ایران به ماهیت رسانه های ضد ایرانی پی بردند، گفت: صبرو بصیرت مردم باعث برملاشدن ماهیت اغتشاشگران شد.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: برای رشته‌هایی که از پانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی حذف شده‌اند تا پایان سال 1401، مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.

در روز پایانی مسابقات بین المللی فجیره امارات، مظاهر تابانی در بخش الیت پرو به عنوان قهرمانی رشته بادی بیلدینگ دست یافت.

احمد توکلی گفت: با توجه به اینکه در سفر رئیس‌جمهوری مبلغ 330 میلیارد تومان برای اتمام پروژه محور نور - چمستان - آمل از سال 401 تا 1403 اعتبار پیش‌بینی شد برای این پروژه پیگیر تخصیص اعتبار هستیم.

حمید رضا ترقی گفت: از آنجا که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم در فرآیند انقلاب اسلامی و رسیدن به جامعه سازی اسلامی است، برهمین مبنا از آنجا که جامعه پذیر کردن دینی و سیاسی نسل جوان متولی مشخصی در جامعه ندارد، بسیج می تواند این نقش را ایفا کند.

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: شمنان بدانند که هیچگاه نمی توانند به اهداف پلید و شوم خود برسند؛ دشمنان بدانند اگر امروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست؛ اما مکتب شهید سلیمانی وجود دارد و پیروان مکتب حاج قاسم به شما درس بزرگی خواهند داد که هرگز فراموش نخواهد شد.

خیابان خوابی زباله‌های خانگی در گوشه و کنار خیابان‌ها و کوچه‌ها در نبود سطل‌های زباله که از پیش پا افتاده‌ترین نیازهای نظافت شهری به شمار می رود، این روزها گلایه شهروندان ایرانشهری را در پی داشته است.

همایش پدافند غیرعامل مدیران گروه فولاد مبارکه و شرکت ذوب‌آهن اصفهان با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اصفهان، مدیرکل حراست استان روز شنبه 21 آبان ماه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

علیرضا الماسوندی گفت: با توجه به شرایط مازندران و نیاز همزمان به آب آشامیدنی و کشاورزی، این آمادگی وجود دارد که در دولت سیزدهم طرح‌های مرتبط با آب در مازندران در فهرست طرح‌های اولویت‌دار قرار بگیرد و اعتبارات لازم اختصاص یابد.

سیدمحمود حسینی پور با اشاره به این که دستگاه هایی که در ایجاد تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز نقش داشته باشند، شناسایی و معرفی می شوند، گفت: همه باید برای ایجاد فضای سالم زیست و حفظ و صیانت از منابع خدادادی و اراضی باغی و کشاورزی بدور از هرگونه آسیب همکاری کنند.

جواد جلالی گفت: از سال گذشته تا امروز با مشارکت شرکت آبفا و ظرفیت گروه‌های جهادی و همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی ظرف مدت یکسال 409 روستا آبرسانی و مابقی روستاها در دستور کار قرار دارند که تا پایان سال خبرهای خوبی در این حوزه را اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام سید محمد معلمی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

عسکری گفت: این روزها ضدانقلاب درصدد وارد کردن سلاح به کردستان و استمرار پروژه کشته سازی است لذا خانواده‌ها به جد مراقب فرزندانشان باشند و اجازه حضور در تجمعات را ندهند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 132 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهر سال جاری برگزار شده بود، در سایت سازمان سنجش خبر داد.